Nov 18, 2009

Mug Oh!! Mug

at 10:07 AM
haaa...ni la mug yang aku sayang...

sebab mug ni besar...leh wat air yang mmg cukup utk perot aku ....

.
.
.

pada suatu hari...semasa aku sedang isi air panas dalam mug ni...
tetiba aku rasa tgn aku basah....
tapi air xde tumpah pun..
bile check2....

laaaaa....dah retakkkk...air dah kua skit2 dari keretakan tersebut....
huwaaaaaaaaaa.....
aku bersedih...

chewahh..
nasib ade si kuning ni...leh gak la aku gunakan utk wat air...

tapi mug kuning ni kecikkk....
aku suke mug besar gedabak....
tgk la perbezaan saiz antara keduanya...

haaaa.....nk cari mug!!!

sape2 tau kat mana ade jual couple mug yang besar2....
tolong la bgtau yeee..

ThanX




2 comments:

WNA on November 19, 2009 at 3:38 AM said...

ze,
kat kedai!!
hehe
:D

pensel on November 19, 2009 at 10:26 AM said...

arghhhhh....

wahai Cik Qemm.....

Adoiiiiii....

[no comment]

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei