Jun 27, 2010

Nak Tau Tak?? Ape Dia Ek?

at 9:34 AM
Hye Semua~~


huuuu...arini Mrezz kejut subuh awal..kol.6 pagi...dia xleh tido, solat subuh, pas2 tgk bola, pas2 kejut aku..mamai2 la aku bangun..huhu...

jup lagi dalam kol 12 nak g umah Fad, arini dia tunang...wahhh..TAHNIAH..mmg patut pun korang ikat cepat2...ye la...dah 5 tahun kan korang bersama.. nnt kawen cepat2 ye..xyah tunang lelama... hujung tahun ni LIATON kawen kan...wahhhh...dak2 seumur ngn aku ramai yang dah tunang n kawen, yang dah ada anak pun ade...

malam tadi masa dah tido, dalam kol.11.30pm, mak kejut..."bangun..bangun...jom g amik abah, dia dah sampai"...haaa..mamai aku bangun, tukar baju, pakai selendang, amik kunci, turun bawah, g amik abah kat tempat parking bas...sekali lagi mamai bawak kete..uuhuhuhuhu...pas amik abah, sampai umah, aku zzZZzzz balik ...uhuhuh....mak ngn abah plak dok sembang2 lagi tgh malam tu...adoii...

ok korang, kat sini ade info pasal aktiviti-aktiviti menarik n best...tolong la klik ye...
TQ GengBlogger....
Muahhh.....cayang GB...

sape peminat NIKE atau pernah guna product NIKE, leh la klik sini ye..TQ..


another:



lagi:

Check This Out:


Lagi satu:


pagi ni breakfast nescafe n forrero rochere..huhu

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei