Mar 12, 2010

Bos...saya nak cuti...ermm...

at 4:31 PM
ermm...aku nak dah mintak cuti minggu depan...seminggu...
dari tahun lepas aku minta...dah approved..
masalahnya....
nak cakap kat bos...
dah la keje tengah banyak...
officer xde...
camne nak cakap ni...
bos plak asyik BZ...
hadoii..takot la..
mcm mane pun, aku kena amik cuti...
sbb tiket flight dah beli...dah bayar...
dari tahun lepas plan..
tapi apsal la time2 ni bnyk keje plak haa
adess...tension aku...camne nih??
camne nak cakap kat bos yang aku cuti mggu depan...
aku ade masa stengah jam je lg sblm bos cabut balik...
haduihh..
runsiinggg...

kalau aku sms je dia kata mggu depan aku cuti bleh ke??
ekekkeke...
ermmm..


gulpp!!!...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei