Feb 14, 2010

KERACUNAN MAKANAN (KHAMIS HGGA AHAD)

at 12:14 AM
hadesss....
khamis lepas..aku makan...
pagi ~ bihun n karipap seketul
pas2 g meeting..kat meeting aku xmakan...
balik opis...tgh ari makan kopok lekor n kismis n limau
ptg makan buah masa meeting....
pas2 malam...aku start sakit prot...prot aku cam kembung semacam...
sakit sgt...xpenah rasa sakit prot camtuh...

esoknye tu..(jumaat)...still rasa sakit...keras n kebung prot aku...jd boncit haa...
sakit lain mcm...rasa cam nk membuang..tapi xde hasil pun...ekekek...
tapi sakit la...
so aku makan pil chi ki tek aun....atas dasar desakan n pemerintah kuku besi Mrezz...sbb dia tau aku liat makan ubt..pas dah makan...wek..muntah plak ubat tu sket...busuk la ubat tuh...
then sapu la minyak kat perot ni ha...
ishkk...sakit sgt la..Mrezz cakap aku keracunan makan...bila dia nk bawak g klinik..aku cakap dah baik...sbb xmo g klinik..eheheh...padahal masa nk tido pun susah...xselesa..sakit...so aku cakap kat Mrezz, aku nak makan nasi..diapun bawak g makan nasi..still sakit lg...ptg plak aku mengada nak makan porridge McD...Mrezz angkut aku g McD...n tapau fillet-O..
pas2 dia blikan eno 2 paket n pil chi ke tek aun lagi...aduyaiii....takot kena marah..aku makan la mende2 yang dia bli tu...huhu...

esoknye lagi (sabtu).. dah ok skit..tapi sakit lagi...hajat n niat di hati, nak g kenduri nonie n acik ijlin..tapi...arghhhh...sakit prot lagi....aku amik keputusan utk rest kat umah...sori acikk...xdapat datang..ampunn...selamat pengantin baru to acik ijlin n nonie....semoga berkekalan selamanya...amin....bile la turn aku plak...ekekek...gatal.....bak kate mak aku, org xmasuk meminang lagi..nak wat camne ye tak....

ermm...skg ni...dah masuk ari ahad..prot aku still sakit lagi..tapi sket2 la.harap sok pas bgn tido, xsakit dah..amin...

erm..berbalik kepada sakit prot aku tu..aku assume sakit yang aku alami adalah keracunan makanan...
aku suspect...kopok lekor yang aku makan tgh ari khamis lepas..
bila tanye kak lyana, dia pun cakap ade sakit prot gak...
aku makan kopok lekor ngn kak lyana tgh ari tu..
hurmmm..ntah la...
yeke ek???

td tgk cerita twilight lagi...ehehe...hensemnyeeeeee.....
k lah..gudnite all...

1 comments:

Anonymous said...

alah salah kepok akak yang garing tu ke???eish eish xboleh lah nak beli dah

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei