Oct 15, 2009

terjun kereta + makcik pengsan

at 8:55 AM
erm...beberapa ABAD lalu...aku penah cuba terjun dari kereta yang sedang bergerak...
kewarasan hilang sekejup...
asalnye bergaduh dalam kereta....
hoooo...mane tak nye...bising2 dalam keta...rimas...
dia ingt dia je leh angin...aku pun leh angin gak.....huhu....
ingt aku diam aku suke???ingt aku leh terima ape yang kau cakap semuanya ke??
ingt aku xreti memberontak...
almaklumlah...aku kan x matured...lalalalaaa....

time tu dalam kete...
tengah dia bising2...aku diam jek....senyap je....
pas2 aku pun memberi serangan balas.......haaa....bila aku bersuara...mmg perang mulut la pas2...
beberapa ketika aku jadi cam xwaras....
aku unlock pintu, bukak pintu...pas2 nk terjun.....yeayyyyy.....
tapi misi aku gagal.....
aku ditarik ke dalam....pas2 kena marah...ahahhahaha....
mesti ada tanggapan yang mcm ni kan: "apsal kau tak biar je dia terjun kereta"

bile kewarasan dah meninggalkan fikiran....
apa2 pun leh jadik....

pas2 pagi ni....MrEzz anta link berita kat kosmo...

ni link nye....

wanita terjun kereta cedera parah

huhu....

meh aku paste kan skit laporan kosmo terbabit..

"PALMERSTON, Australia - Seorang wanita berumur 37 tahun kini bertarung nyawa di sebuah hospital selepas cedera parah kerana terjun dari kereta kekasihnya semasa mereka bertengkar, lapor sebuah akhbar semalam.

Apa yang lebih menyayat hati ialah wanita itu dilanggar oleh tayar belakang kereta selepas dia terjun menyebabkannya terbaring di atas jalan raya di sini.

Satu kamera keselamatan merakamkan insiden itu yang menunjukkan wanita tersebut diheret selama beberapa meter.

Polis kini meminta saksi yang menyaksikan kejadian itu supaya tampil memberikan maklumat.

Dalam rakaman itu, lelaki tersebut memandu keretanya kembali ke tempat kejadian dan mengalihkan tubuh kekasihnya ke tepi jalan pada Isnin lalu.

Namun, beberapa orang yang memandu kereta itu tidak berhenti untuk membantu wanita tersebut.

Kekasihnya itu kemudian ditangkap polis dan dia berasa kesal terhadap perbuatannya.

Seorang pegawai polis, Sarjan Len Turner berkata, wanita itu cuba keluar melalui tingkap kereta yang sedang bergerak.

Menurutnya, wanita tersebut berpaut pada tingkap itu sebelum terjatuh dan dilanggar oleh tayar belakang kereta kekasihnya. - Agensi"


haaaa...pengajarannye....

JANGAN GADUH DALAM KERETA!!!

kalau nak gaduh, jangan naik kete....

xpun gaduh lepas turun dari kete...

xpun kalau dah tau nak gaduh, jauhkan diri dari kenderaan yang bergerak....

huhu....

yeay....

next entry...


smlm aku nmpk ade makcik terbaring kat tengah jalan...kena langgar lari kot....makcik tu naik moto...depan moto dia abis bengkok....xtau camne adegan perlanggaran tersebut..

tapi seblum tu, aku nmpk kereta MyVi hitam yang jalan arah bertentangan ngn kereta aku...

kat tempat kejadian, cam dah ramai la org yang tolong tgkkan makcik tu, dia cam pengsan...tapi aku xnmpk darah atau luka2...ade la beberapa org yang lari ke tempat kejadian utk memberi pertolongan..harap2 la...pas2 ade satu pakcik ni cam tgh marah, dia nk bukak selipar n baling kat sesuatu (maybe myvi hitam tu)

lepas aku melepasi makcik yang terbaring tu, aku nmpk satu MyVi hitam potong kereta aku dan memandu sangat laju...dan kereta dia cam semacam je bile drive lajucam terhuyung-hayang...mmg laju gile dia pecut...aku sempat nmpk plate JHK je...nombor xnmpk...maybe kereta tu kot yang langgar makcik tu...KOT...aku xsure...

n harap2 makcik tu xape2...cuma pengsan....sian dia...mungkin dia xbersalah n jadi mangsa...

ermmm..ok lah..nk g jamuan hari jadi...tata...

9 comments:

fet3 on October 15, 2009 at 2:26 PM said...

salam... sebab tu pemimpin itu harus lelaki...

pensel on October 15, 2009 at 2:29 PM said...

yuppp....
agreed...
and glad i have the best leader for me n myself....

Anonymous said...

yess...lelaki mesti la cukup imannye utk memimpin..jgn asyik pandai berkata kata sahaja kalo xpernah laksanakan dengan bijaksana..

p/s: ckp pandai..tpi xwat pon (solat n puasa) huhuhu

pensel on October 15, 2009 at 3:05 PM said...

ermmm...siapakah di atas sana????huhu...

Anonymous said...

sy seorg hamba Allah yg lemah & takut padaNya...Sy tau semuanya... A to Z...

pensel on October 15, 2009 at 3:22 PM said...

sooooooooo creeeepy....

fet3 on October 15, 2009 at 5:04 PM said...

hahahahaaa... adoii... hurmm... 3.02pm-3.05pm... 3minit siot... entahlah...

pensel on October 16, 2009 at 7:45 AM said...

2.26pm - 2.29pm = 3 minutes

2.29pm - 3.02pm = 3 minutes

3.02pm - 3.05pm = 3 minutes

3.05pm - 3.14pm = 9 minutes

3.14pm - 3.22pm = 8 minutes

3.22pm = 5.04pm = 2 hours 18 minutes..

so??

fet3 on October 19, 2009 at 2:22 AM said...

bkn ape.. ingtkn raya aritu da 0-0...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei