May 22, 2009

Award from Meza

at 12:58 PM
Cerita Dari Aku

sape yang bagi award ni ek???

~~~~
meza

:: blogger ::
:: tikl ::
:: girl ::
:: she's cool ::
:: 1985 ::

~~~~

10 fakta/hobi saya:

:: End of September 1985 ::
:: i'm a girl ::
:: kalau xkenal, org akan cakap saya sombong ::
:: saya suka makan ::
:: saya dah jumpa soulmate yang sangat memahami ::
:: tikl 2001/02, 4A2/5A2 ::
:: love green, purple, black, pink, blue ::
:: saya suka chocolate, cake ::
:: saya benci n geli ~ cicak ::
:: saya ni mcm budak2, ade org cakap xmatang, tapi kalau kena dgn cara saya, saya akan bertindak matang, saya sebnarnye sangat penyang dan manja ~ chewah... bleh ke cakap camtu ::

The Rules :

1. Copy badge “ Blogger Friendship Award” untuk diletakkan di blog anda. ~ Sudah

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda. ~ Sudah

Diberi award oleh meza (dak kelas seblah masa kat TIKL...hehe)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag). Ade kat atas tu haa.... ~ Sudah

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog:-) ~ Sudah

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:-) ~ Sudah

anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda

2 comments:

meza on May 22, 2009 at 1:39 PM said...

aku mushkil cmne nk jwb tag ko ni...
aku jwb pastu aku tag ko blik.

haha.
best jugak tuh...

pensel on May 22, 2009 at 2:36 PM said...

aaa...pas2 nnt aku tag ko balik...hhahahahahhaaa....
sampai esudah mmg xkan abis kalau cam tuh..

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei