Apr 1, 2009

Mrezz

at 8:50 AM
Cerita Dari Aku

Morning all.. ERM...xde ape nk cerita sgt..huhu...ape ea??ermm...haaa...smlm aku ngn Mrezz lepak kat satu port yang amat aman dan damai..keliling pokok..tapi di sebalik pokok tu adalah highway..huhu...minah yang jaga stall kat sana pun bleh tahan.. boleh tahan ape ea??? dia cakap lepas.. main sound2 je rakan sekerja dia..bunyinye alaa2 mcm nih:

"milo ais satu, teh O ais limau satu, setann!!!"

kahkahkahh...Mrezz dah bantai gelak tgk gelagat minah n mamat yg buat air tuh..mmg diorg gile..hahhaa..aku tggu air siap sampai tersengih..minah tu plak slambe kunyah2 roti sampai menyembur2. roti dah salah paking kat mulut dia..kahkahkah..bengong..

kami pun melepak borak2 berbincang pasal org lain yang xtau cerita sgt, xkenal, dan cakap perkara yang dirasakan benar dalam cara yang mendatangkan sakit hati kepada diri dia sendiri. last2 aku n Mrezz tergelak2 bile fikir pasal prempuan gile tu... Kelakar pun ade.. Hihihiii... Kadang2, perkara yang macam ni lah yang membuatkan kitorang semakin rapat n selasa ngn cara masing2. We are act like api and air. Glad not minyak n api. Hahahaa.. Tapi ade jugak la minyak asing yang sibuk2 nak kacau api, tapi air akan sentiasa sejukkan api.. Eh...apasal aku cakap benda2 yang pening nih??Hahaha..

Anyway, hari ni, aku agak free sbb bos sume xde..hahahahhaaa... erm...kalau tgk wayang pas keje pun best gak ea???akan dimajukan perkara ini kepada Mrezz utk pertimbangan. HAHAHAHHAHAAA...

Tataaa...

2 comments:

meza on April 1, 2009 at 11:34 AM said...

terpengaruh ngn cite seniman bujang lapuk kot..

;)

pensel on April 3, 2009 at 2:46 PM said...

agak laaa

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei