Feb 15, 2010

PREGO perencah Ulat

at 8:14 PM
haa...nmpak tajuk kat atas tu???
.
.
.
ni cerita yang aku alami sendiri...
mcm ni ceritanya...
dengan semangatnye malam ni aku nak wat spageti...guna sos prego..
bersama cendawan butang 2 tin dan daging cincang ramli yang lazat...serta ditambah pula dengan serbuk keju...yummy..pas2 sedap n lazat...

ok..
cendawan dah potong....
.
.
.
bawang pun dah...daging cincang dah lembut...
mee spageti tgh rebus...
sume dah siap prepared...

masa utk bukak botol kaca prego..
hiyarghhhh...mak aii...susahnya...sangat kedap udara...
hiyarghhh...cuba lagi...aisey...gagal lagi...nape xde org lelaki dalam umah ni yang aku leh suruh bukakkan botol prego nih..
hurmm..nak makan punye pasal...cuba lagi..
hiyarghh...kali ni dengan penuh semangat dan kekuatan...

plopppp!!!

yessss....

a second after....

eewwwwwwwwwww....wekkkkk.....

ade seekor ulat putih....merangkak2 kat muncung botol...ewwwww....aku nak muntah...

aku kuis ulat tu dgn tisu n bunuh dia..amik kau...

pas2 aku dah down..hilang semangat..aku pun usha2 la sos prego tu...scan n cari2 mende yang xsepatutnya...adoiii....eewww lagi...kali ni aku nmpk...seekor lg ulat yang gemok...dah mati...ade kat celah2 sos area muncung botol...

aku usha kat penutup botol...alamakkkk...ade mende bulat kecik2 sehalus pasir warna hitam..kat muncung botol pun ade...hish....ni telur dia ke taik dia ni...hewww....wekkkkk

mmg sumpah aku nak buang mende nih...xnak la buat geli2 gatal2 nak masak bahagian bawah...kang berulat plak prot aku....

pas2 aku call Mrezz..nak ngadu nasib...
dia x pick-up...tgh solat kot...

then aku call mak...

makkkk..prego ni ade ulat...geli...br je nak masakkk...
mak aku tekejut gile...dia soh simpan botol tu dulu..nnt dia nak cari resit...nk tukar or refund...tu pun kalau dapat...

ewww
weeekkk
geli aku
jijik gile...

nape la leh jadik camtu....

dah la lapar...last2 aku call adik aku...

dik....tapaukan nasi goreng ikan masin..balik cepat..aku lapar....

fuh.....

dah la smlm g jusco midV aku bli garlic spread dah berkulat..nasib bleh refund..sengal nye minggu nihh.....

7 comments:

joegrimjow on February 15, 2010 at 8:36 PM said...

fuuhh
seb bek xde gambo
klu ada gambo
hurmm
ntah la...


kunjungan dari geng blogger ;-)

shahrin on February 15, 2010 at 8:36 PM said...

ee.. yak, mcm mane nk mkn spageti lagi cmni?

Asilahkassim on February 15, 2010 at 8:39 PM said...

shelf life dia ok ke?

pensel on February 15, 2010 at 9:23 PM said...

luaran sume ok..looks great...expired date 2011 end of march..

mmg tgh geli2 xteringat nak snap...kamera plak dam kete..

terbantut selera..

fuh....

Rye on February 15, 2010 at 9:42 PM said...

kalo de gmb lg real...;p

cikbedahlaser on February 15, 2010 at 10:05 PM said...

adakah lps ni..anda akan mem'ban' prego??

hik hik hik..
dasat btoll

WNA on February 18, 2010 at 7:40 AM said...

aiks expired date 2011?

nape ade ulat ek?
eww

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei