May 16, 2009

Hadiah Untuk Orang Tersayang

at 5:19 PM
Cerita Dari Aku

haii..erm..ni just cerita saje2....
hadiah untuk org tersayang...
ape ek yang sesuai...
sehari sebelum hari ibu...
~~~~~~~
aku ngn Mrezz g The Garden... dia ade hal skit kat sana...
then after that, g la pusing2 kat MidValley...
~~~~~~~
Niat di hati nak cari perfume utk kak lia, birthday dia..
so, pusing2, terserempak dgn perfume Elizabeth Arden.. sweet gak la bau dia..bau cam bunga2....pada aku, sweet laa...balik umah, mak pun cakap sweet, dia berkanan (ahh sudah, mak da cakap berkenan, kena bli utk mak plk nnt, tapi mnyk wangi yg dulu pun bnyk lg...huhu)
pas2 bila balik penang bg kak lia, dia cakp doa xsuka plak bau camtuh...adeiii...sabar je la...dia suka bau2 cam tea..huh...cam org tua la kak lia nih, xjiwa perempuan lgsg..huhu...tapi nasib baik dia cakap, dia suka botol tuh, huhu...boleh laaa....
~~~~~~~
pas bli perfume, g cari plak t-shirt utk abh
birthday abh...
jalan2 kat jusco...
ternampak t-shirt Camel...
pilih2 warna, saiz...dapat...
huhu...senang....
~~~~~~~
then teman Mrezz bli hadiah utk mak dia plak...
ada la dia berkenan sgt ngn satu handbag polo nih...
warna cream..
cantikk...
pas2 bila mintak kat salesgirl yg jaga area situ, dia cari2, pas2 dia cakap da bis, tu yang last...hadeiii...frust btol laaaa... yang display punye kotor skit... lagi la Mrezz frusttt...
adess..nk kena cari yg lain plak...
bengang punye pasal, Mrezz ajak g maghrib dulu...bg tenang skit...
pas2 baru la mulakan pencarian lain...
nasib jumpa handbag n ade set yg baru...
fuhhh...
~~~~~~~~
Wrapping time...
G Customer Service Jusco nk wrap...
punye la lame Mrezz beratur, ramai org...
sementara tggu dia beratur nk wrap t-shirt n handbag, akupi cari hadiah utk mak...
~~~~~~~~
aku mmg dah xtau nk bli ape utk mak...
bile fikir2, aku rasa sume barang yg aku fikir nk bli tu xpadan utk mak....aku rasa mcm xcukup...xpuas...ermmm..
sudahnya aku bli kotak hadiah, clip yg sgt cute n kad hari ibu...dalam kotak tu aku letak clip tu..kat clip tu, aku clipkan kepingan matawang RM utk mak, aku letak kad, then siap...
hehe..sonanggg...
~~~~~~~~
bile balik umh, aku bg kotak tu kat mak, aku cakap, mak...selamat hari ibu, ni hadiah utk mak...
pas2 mak bukak....
tadaaaaa....
mak baca kad tu, aku just tulis

@@@
Mak,

[aku lukis smiley, =) ]

akak
@@@

tu jek..
mak kira duit kat clip tu,
pas2 mak cakap camnih,
"haaaaa..ni bg duit sbb xtau nk beli ape la tuh"
aku pun sengih jekk...
then mak cakap
"terima kasih"

nak tau x..ucapan terima kasih dari mak tu mmg rasa mcm sgt bermakna utk aku..xde hadiah setanding mak aku, nilai RM yg aku bg tu pun mmg lgsg xsetanding dengan mak, tapi mak balas dgn ucapan terima kasih sambil tersenyum..itu mmg sgt bermakna.. mmg bermakna bila boleh buat mak kita tersenyum...
lagi kita cari hadiah nk bg kt mak, lagi rasa hadiah tu xsetanding utk mak..

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei