Apr 7, 2009

Me and Today

at 8:16 AM
Cerita Dari Aku

1. Bekas kekasih saya adalah ~ Mr.F

2. Saya sedang mendengar ~ bunyi air-cond

3. Mungkin saya patut ~ bersenam

4. Saya suka ~ makan

5. Sahabat-sahabat baik saya ~ Megawati

6. Saya tak paham ~ kenapa dulu saya kena marah

7. Saya kehilangan ~ dua cincin emas

8. Ramai yang berkata ~ saya sombong, tapi bile dah kenal, amik kau!!

9. Makna nama saya, ~ saya sendiri xtau

10. Cinta itu adalah anugerah Allah

11. Di suatu tempat, seseorang sedang tekun mengadap komputer

12. Saya akan cuba ~ jadi yang terbaik untuk Mrezz

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud ~ selama-lamanya

14.Telefon bimbit saya ~ sangat penting!!

15.Bila saya terjaga dari tidur, ~ saya bukak mata dulu!!

16.Saya paling meluat apabila ~ org marah2 xtentu pasal

17.Pesta/Parti adalah ~ bila bersama family dan org tersayang

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah ~ ape ea??

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah ~ sekarang!!

20.Hari ini ~ saya pakai baju pink

21.Malam ini saya akan ~ gosok baju utk esok!!

22.Esok pula saya akan ~ g keje mcm biasa!!

23.Saya betul2 inginkan ~ kebahagiaan

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan~ Shopping!!!

26.Makanan Barat atau Jepun ~ Prefer masakan melayu

27.Bilik yang terang atau gelap ~ suam2 kuku..hehe!!!

28.Makanan segera adalah ~ makanan segera la...magi tomyum hot cup..yummy!!!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ~ ok

3 comments:

fadhilah on April 7, 2009 at 9:15 AM said...

haha ko mkn lg maggi tomyam hot cup tu..

^arina^ on April 7, 2009 at 7:48 PM said...

Cehh x bley jadik ni asek cite pasal Mrezz je. Takpe...nanti aku carik sorang manusia utk diceritakan. Asek2 dlm entry ada nama Mrezz kalo nama Mraz xpe gak

Me and My Heart on April 9, 2009 at 4:10 PM said...

hahahhaaa...arina jeles..huh...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei