Apr 25, 2009

Happy Day

at 11:24 PM
Cerita Dari Aku

Haii...arini, kami pi Alamanda...lepak2 jek (banyak gak wit aku abis)
Mula2 g Gsc..tgk cerita Uninvited...perghhh...mmg aku rasa tertipu sgt..
sebab...sebab cerita dia mmg best...n physco sgt...
xseram..tapi suspen n kejam...huhu..

then kami pusing2 pi jejalan tgk2 barang
aku pi bli barang kat:
:: Watson ::
:: Elianto ::
-eyeshadow n lipliner-
::Famous Amos::
:: MPH ::
-Novel-
:: Speedy ::
CD Taylor Swift - RM29.90

aku bli brang2 tu sume sambil tersengih pandang Mrezz sambil ku berkata2 begini:
"ermm..terbeli la..hehe"
Mrezz pandang sambil berkata dengan lembut(sambil tersengih kembali)
"oooo...terbeli yeeeee"

Pas2 kami pi makan malam kat bangi...
kat blkg pertonas yg dekat ngn NIOSH..
aku xingt la seksyen berapa..
makan kat kedai nama ape pun aku xtau...
tapi kedai tu kat sudut dalam, deret kedai ayam penyet, bertentangan dengan kedai beriani gam..belakang kedai bundle..huhu..
ni lah makanan yang dipesan..

::lala sweet sour - RM7.00 ::
::sotong goreng butter - RM6.00::
::sup ayam - RM4.50::
::nasi putih x 2 ::
::nesc O ais::
::jus mango::

~yummy~
ni gambar2 yang akan membuatkan org lapar marah!!


::Sotong goreng butter::


::Lala Sweet Sour::


:: My Plate ::


:: Clean n Clear ::


:: Ni Situasi Kedai ::

~Tq~
Such a great day
Thanx to Mrezz




1 comments:

fadhilah on April 27, 2009 at 7:38 AM said...

saya tau..saya tau ini kedai..

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei