Aug 14, 2016

"Ehh.. Jangan duduk meja ni.. Ni meja vip. Pegi duduk luar"

at 12:18 AM
Hye Semua~~

Hah. Nampak tajuk tu. Amboi makcikkkk. Belagak sungguh ye.
Sampai hati buat kami rombongan pihak perempuan macam ni ye.
Xpe. Xpe makcik. Kami duduk la luar ye. Kalo dok dalam nnt menyemak pulak kan.

Sekian alkisah mak pengantin lelaki tak bagi kami yang muda-muda dari rombongan pengantin perempuan duduk table dalam. Iyo lahhhh. Lantak la makcik ai. Kami datang bagi support pada pengantin perempuan kat luar je la ye.

Hah. Pengajarannya, layan lah tetamu anda sebaik mungkin. Kalau dah jadi kes tetamu sakit hati, kecik hati, haaa. Esok-esok jawab la yoooo. Baik kami pi makan mekdi ke. Kepci ke. Sonang hati.

Sekian drama hari ini. 

1 comments:

Stevani Kimberly on November 3, 2016 at 2:52 AM said...

Hai Semua Gabung Yuk Di CUMAPOKER.com
Game Online Terbaru Yang Menggunakan Uang Asli Indonesia !!
Game Poker Dan Domino Online:
#BandarPoker #PokerOnline #BandarQ #AduQ #Capsasusun #BandarQ
minimal deposit Rp15.000
Minimal Withdraw Rp15.000
Bonus Yang Di Berikan:
Bonus Refferal 10% + 10%
Bonus CashBack 0.3% - 0.5%
Support Bank : BCA,MANDIRI,BNI,BRI DAN DANAMON
BBm custumer kami : -Kezia - (2BE3DCA9)'
Jadi mau nunggu apa lagi ? Segera Daftarkan Diri Anda Di CUMAPOKER.COM
Untuk mendaftar langsung klik : http://goo.gl/xQOjry

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei