Sep 29, 2015

Sampukan dUCk Scarves

at 10:30 AM
Hye Semua~~


Hah...nampak tak tajuk tu..

Aku rasa memang dUCkScarves ni memang berhantu la.. hantu ape?? hah.. hantu itik!! quack.. quack...

hah? ape dia? tak penah dengar? isk..iskhh... jangan dengar la.. nanti sure kene sampuk ngn dUCk.. haha...


SO bile da kena sampuk tu memang hari-hari akan buka instagram dUCK la.. Fashion Valet laa...

Adussss...

Pastu akan familiar la dengan perkataan 'Duckies', 'Ducktower', 'FV', 'Kalei', 'Bamboo', 'Satin' dan bla.. bla.. bla.. lagik.. ok lupa satu.. 'dUCk battle'.. haha .. sound great?? hmm.. sampukan namanya...

Aku pun da kene sampukan...sampai tak sedar dah adalah almost 15 kotak...hahhaha.. mampus...tu baru sebulan dua punye keje.. memang gila oii...

Image result for duckscarves

Kalau aku je kena sampuk tak pe lagi.. ini ngn suami aku pun kene tempias sampukan.. dengan dia-dia sekali ber'dUCK battle' last weekend lepas masa ada Bazaar kat BSC.. hoi.. 3 hari berturut-turut laki aku g mengedUCk kat BSC.. hadoi laaaa..


Memang lepas beli tu ko akan insaf, tak nak beli dah.. tapi bile keluar warna baru.. keluar pulak yang limited edition... menggigil oiiii.. pastu online FV akan restock lagi satin silk by early Oct nanti, hah, tengok la...pukul 12 tgh malam da stadby internet kat tangan.. refresh every minute nanti.. memang gile penangan dUCK ni....

Image result for duckscarves

So jangan la berani nak google dUCKscarves.. confirm boleh terpengaruh!! hahaha.. pasni ramai la yang google eh.. cer cari hashtag #duckscraves je pun da memadai untuk korang terpengarah.. hahhaa.. hurmmm..

ok.. ok.. meh nak bagi teaser dunia dUCk skett.. ni aku google kan jek...



ok...cukup...cukup.. bahaya untuk korang...



Ni pulak antara collection yang aku sempat kumpul buat masa ni.. hurmmm...

               

Pic credit: http://duckscarves.com/


Hadoi.. hadoiii la lagiiii....

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei