Feb 12, 2013

Adik ku excident

at 11:58 PM
Kejadian pada jumaat... 23 nov 2012
Tempat kejadian, x dapat dikenali.
Masa kejadian, x diketahui.
Punca kejadian, x diketahui jua.

Around 530pm, adik aku miss call mak...

Around 630pm, mak aku call adik, dia kata dia kat hospital, excident Katanya. mak aku da start gelabah.

Kol 830pm, aku call adik, tanye dia kat mana, kat hospital lagi. Aikk.. Bgtau mak, tros mak ajak g hospital sebab lama sangat dia kena tahan, teruk ke??

Husband ku bawak aku, mak n ayra g hospital. PPUM.

Then bila ondaway bawak adik aku balik rumah, dia cam lost short term memory. Banyak kali gak dia tanye soalan yang berulang. Antaranya: Soalan Berapa hari dia dapat mc, banyak kali dia tanya. Bila marah dia, dia kata dia tak ingat.

Adesss!!!

Then dia cam blur gile. Kesan ubat kot ek.
Bila tanye soalan, jatuh kat mana, bila jatuh, mcm mana jatuh, time tu pukul berapa, sape hantar g hospital, semua dia tak ingat!!!

Doctor ppum kata, org bgtau, dia jatuh kat area komuter. Xbgtau plak komuter mana.

Moto dia ada kat mana pun xtau la.

Ni kali ketiga dia jatuh motor.

Haiyaa..mak aku tros tak nak bagi dia naik moto dah. Kereta dia je ada dua. Buat tukun je.

Seriau aku tgk luka dia.










0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei