Aug 8, 2012

"Bayi Tidur Meniarap"

at 4:45 PM
Hye Semua~~

Dah 2 hari aku hantar Ayra g taska...sian Ayra baru 3 bulan dah kena pegi taska.

Dia moody je kat taska masa 2nd day.

Bila aku naik opis je dia nangis kot.. Kalau masa aku turun taska je mesti cikgu tengah dukung Ayra, baru lepas nangis kata cikgunya... then cikgu cakap AYra xmo minum susu botol...

Semalam masa nak amik Ayra, cikgu dia tanye, "kak, Ayra tak pandai tidur meniarap ek?"

cikgu kata Ayra slalu terkejut sebab bising...

Aku jawab la, Ayra memang tak pandai tidur meniarap...

Baby-baby kat taska tu memang di ajarnya tidur meniarap. aku ingat ok la kalau tidur meniarap, tapi bila search google pasal bayi tidur meniarap, ...... ngeri pulak bila baca.... korang cuba la search kat google "bayi tidur meniarap"...

Banyak negatif daripada positifnya...

Haish....

Risau jadinya....

1 comments:

Unknown on August 8, 2012 at 5:36 PM said...

post laa gmbr baby nk tgok :)

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei