Apr 27, 2012

Akar Siti Fatimah

at 8:24 AM
Hye Semua~~

Semalam, ada orang office yang baru balik dari umrah, bagi kat aku akar/bunga siti fatimah...

wah......ingat jugak En. Agus kat kami yang mengandung ni. TQ sebab bagi Akar Siti Fatimah kat kami ye En. Agus.. Semoga En. Agus diberkati olehNya.

Malam semalam aku rendam akar siti fatimah...

Tak sampai setengah jam, masyaallah...dia kembang sangat-sangat.

Lepas tu airnya aku buat minum.... Semoga mendapat zat OlehNya dan dipermudahkan untuk bersalin nanti..

Due date aku 29 April 2012 (Ahad ni). Hari ni dah hari Jumaat. :)

Takut but Excited... Semoga suami ku diberi kekuatan untuk jaga aku dan baby nanti...

:)
NI LAH RUPA AKAR SITI FATIMAH YANG MASIH KUNCUP



NI PULAK MASA LEPAS RENDAM SETENGAH JAM ~ KEMBANG!!!


0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei