Apr 19, 2012

10 days to go...

at 5:19 PM
Hye Semua~~

haaaa..lagi 10 hari je nak sampai due... kalu 29 april ni tak beranak jugak, doc bagi grace period 10 hari lagi...kalau 10 mei tak beranak jugak, induce la jawabnye..huhu

takut but excited sangat...

skrg ni da start rasa sakit perut yang memulas-mulas..

hari ni pun aku tak g keje sebab daripada balik keje semalam, sampai la saat ini, perut aku tersangat la sakit...

nak cakap sakit camne pun xtau la.... mcm sakit perut nak membuang, tapi xde plak membuang...

 mak aku cakap, masa dia mengandungkan aku, sebulan dia sakit perut baru aku keluar..huhu...jenuh aih...

bile sakit sangat, husband ajak g hospital, mmg aku xmau sbb sakit tu aku leh tahan lagi...sebenarnye xmau kena tahan hospital lame-lame... huhu...

disebabkan semalam sakit sangat perut, husband ku makan nasi kicap ngn ayam goreng je..sian kat dia...kena masak sendiri...sayu je tgk husband makan simple camtuh...huhu...ampun ye bang....

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei