May 12, 2011

Kahwin Vs. Site

at 9:58 PM
Hye Semua~~

adesss...sekarang ni musim memang tak menentu... PENSIL risau jugak, harap-harap nanti masa majlis kahwin PENSIL, cuaca cantik.. dan kami semua sihat.. Aminn... Sekarang ni pun PENSIL asyik selsema dan bersin banyak kali...

ermmm...tak sampai sebulan je lagi majlis PENSIL...

time-time ni pulak la bos rajin ajak turun site....

bos...panas bos.....PENSIL nak kena jaga kulit ni bos...

PENSIL dah la tak berapa terang...hasihhh....

harap-harap dalam masa sebulan ni, bos tak suruh PENSIL pergi site....tak mahuu.....

apa-apa pun, tgk la gambar PENSIL pergi jenguk kat site...





1 comments:

Kazen on May 13, 2011 at 12:59 AM said...

Gud luck n selamat pengantin baru :)

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei