Mar 26, 2011

Setup Majlis dan Rumah

at 2:23 AM
Hye Semua~~

erm....sekarang ni aku dah start mula bz dengan persiapan majlis kawen dan setup rumah. Weekend sume fully booked. nak dating pun da xde masa sangat...chewahhh... aliran keluar wang tunai pun dah macam sungai bonus sebelah umah aku ni...yang masuk nye tak banyak beza pun....sama je tiap-tiap bulan....tapi nasib baik lah sempat tanggung keje bos selama 5 bulan stengah.......dapat gak la cover stock duit yang bakal keluar dan keluar...hhahhaaa...nak setup rumah pun satu hal.....nak beli barang ape dulu pun tak berani...takut nanti masa majlis, tetiba nak pakai duit extra....so nak kena standby jugak tau...bukan senang rupanya nak organized dua bende nih..huhu....tu je la kot aku nak bebel....
hehehe...

ermmm....lagi satu, aku dah booked 1 photographer ni...tapi dia kata dia cuma datang sorang je...aish....mana cukup sorang...at least 2 orang...nnt nak cover aku, cover Mrezz and cover tetamu majlis....aishhhh.....masih lagi dalam proses untuk mencari photographer tambahan...huhu...ada cadangan??

ok...mari saksikan kami berjalan-jalan tgk belon udara panas di Putrajaya pas keje ari Sabtu...huhu..

 sayang sangatlah kat tunang aku sorang nih.

siap pakai skirt lagi g tgk belon...cis btol...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei