Dec 1, 2010

Dah Bertunang... :D

at 1:07 AM
Hye Semua~~

mcm tajuk di atas, aku dah bertunang...yeay...gatai kan...ehhehe...skali skala...

ermm..bnyk insiden yang terjadi..

preparation mmg aku x boleh lupa...

masa dan detik kejadian masih segar dalam ingatan..mmg membuatkan aku tersengih sorang2...

untuk majlis tunangku, aku DIY pelamin, DIY bunga tangan, half DIY hantaran... DIY packing doorgift..
persiapan mmg menarik dan happening sangat... bila banyak DIY, mmg jimat dan berbaloi-baloi..

ok...dalam entry akan datang, aku akan tunjukkan cara-cara menDIYkan komponen bagi majlis tunang...yang simple2 jek...

ade sesapa nak tgk gambar masa aku bertunang ke?

kalau ada permintaan kat ruang komen, nnt aku upload la ye...

ok...thanx kepada yang banyak membantu dan menjayakan majlis yang simple tetapi meriah tersebut...love u all..muahhh...

2 comments:

fadhilah on December 1, 2010 at 7:34 AM said...

ngade ar ko nk kena request gmbr lak. upload la FB aku tak leh bukak. cepat2!

pensel on December 2, 2010 at 1:55 PM said...

aku dah up...sila la tgk ye....

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei