Nov 8, 2010

E-day, 20 more days

at 12:18 PM
Hye Semua~~

Uuuiittt.....da lame x update....hem..ehem...sabtu lepas aku g amik baju tunang..huuuuuuuuuuu...siap 5 hari awal...spatutnye siap 10 nov ni..tapi saje call awal nak tanye progress, org kedai kata da siap.........mmg excited la g amik baju....yeayy...

cam biasa la, pas amik baju, tros balik umah sebab nak try ngn tudung n veil...

bile da try, alaaaaaaaaaaaaa...tone tudung lari sket la daripada warna baju...alaaaaa....frust....frusttt...

pas2 nak sedapkan hati, try veil dengan harapan warna tudung tak nampak lain sgt....fuhhhhh....nasib baik tak nampak lain sangat...(nak sedapkan hati)....dah le tudung tu mahal...malas nak g cari tudung lain...sebab dah sayang sangat kat tudung mahal tu....huhu....

tapi kalau skali tgk, mmg nmpk tone warna tudung n baju tak sama...x pe la....nnt kepada jemputan khas yang akan hadir, sila jangan tegur..kahkahkahhh...ciss btol...siap nak kena pesan..huhu...

persiapan stakat ni ok....cume nak cari bahan utk deco2 sket kat ruang tamu n bilik...ehhehe....pas2 nak kena cari carpet warna putih..mane nak cekau ni ek..huhu....

baru2 ni aku ade mimpi, masa nak tunang, juru solek tak sampai-sampai....camne ni...kena standby barang make-up sendiri nih...ekkekeke..Kak Hanim jangan lupa datang make-up saya yeeeeee...huhu..

semoga semuanya berjalan lancar..aminn....

1 comments:

shima on November 8, 2010 at 12:21 PM said...

dah nak tunang dahh.bestnyeee.:)

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei