Oct 2, 2010

Surprise Visitor - 30.09.2010 - 11.30am

at 8:13 AM
Hye Semua~~
Surprise Visitor
huh...sekali lagi, aku didatangi tetamu yang sangat memberi kejutan kepada aku masa kat opis....
pada mulanya, aku dok kat bilik org lain, pas2 ade org opis datang bgtau aku, ade yang menunggu kat bilik...
aku pun g balik bilik....pas2......huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa......dia datang lagi skali....cuma kali ni tanpa aku di bilik untuk menyambutnya...........
...




...





...




...




...





...





...




...




...




...




ehehheee...yeayyyy.....dah dua kali dapat bunga dari yang tersayang tahun nih...kali ni tema Putih Purple....mula-mula aku fikir camni....
alaaaaaaaaaaa......nape rose putih??tu mcm baru berkawan........
tapi bile aku fikir-fikir balik....
oooooooo...abang ikut tema hantaran aku..........yeayyyy....

thanx Mrezz.......leb  so much dear..........

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei