Sep 7, 2010

Restoran Sri Chiang Rai, Danau Kota, Kuala Lumpur

at 9:38 AM
Hye Semua~~

Ramai jugak ye yang search pasal Restoran Sri Chiang Rai, Danau Kota....kalau nak tgk entri pasal aku g situ, klik sini..here!!

hampir setiap mggu ade org search pasal restoran nih...mesti nak usha dulu sebelum ke sana kan...


ok..mula2 nak cerita lokasi....

tgk gambo bawah nih...haaa..nmpak ke??kat situ la tempatnye..yang warna merah tu....kalau xnmpk, sila la klik gambo tu utk bg besau lagi...senang jek cari...depan jalan besar je ha...kalau situ penuh, leh g makan tempat lain...banyak tempat makan area situ....


pas dah cerita lokasi, nak cerita harga...aku xde la senarai harga makanan situ, tapi harga dia tak mahal...mula2 sampai kedai mmg takut nak masuk sebab macam mahal..tapi tak mahal la...harga dia cam makan kat kampung baru je ha...jgn risau le...kalau mampu makan kat Manhattan, Nandos, Kenny Rogers, makna nye mampu la nak makan kat Restoran Seri Chiang Rai...

Ok..cerita menuu dan masakan dia plak...ermm...lauk dia ok...setakat ni sedap gak la....tapi xleh lawan Restoran Lala Seafood kat Kampung Baru kot...ehehhehe....kalau nak kate sedap ke tak, ikut citarasa dan lidah masing2...pada aku, masakan kat Seri Chiang Rai ni boleh tahan sedap....aritu makan mmg sampai kenyang dan habis semua..licin....

ermmm...sampai sini je aku membebel...

Selamat Mencuba!!

2 comments:

akuvision on September 7, 2010 at 11:15 AM said...

kalau berdasarkan map yang disediakan, jgn ragu anda pasti jumpa ini restoran

Anonymous said...

Aku ni peminat tegar restoren sri chiang rai dari tahun 2002 lg. Dari aku bujang makan sorg2, dating sampailah aku kawin n anak 3 skrg. Memang best giler masakan dia terutama tomyam dia yg special tu. Tp belan lps (jun 2012) aku n famili kononnya nak p makan sana. Sampai2 je dah takde dah. Dah jadik tranformers kpd masakan cina - muhamad chan ke syahrin chan aku tak ingat.

Sape2 tau kemana restoren sri chiang rai ni? Puas aku surf, takde jumpa any infor yg boleh membawa aku ke sana. Any one plz...
Email aku malaysiamade@yahoo.com
019-3228969

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei