Jul 6, 2010

Banyak Bende

at 3:29 PM
Hye Semua~~

Eh..baru teringat...

banyak nye mende yang aku kena buat...

1. Beli Adapter ibook untuk menggantikan adapter yang dah hangit tu.. Yani nak pinjam 1 sem utk wat assignment dia sebab laptop dia dah xserupa laptop.

2. Kena g polish kete...dah dasat sangat kesan calar degil... so untuk membasmi kecalaran..kena la polish... duit..duit..nak kena cari port polish yang best lepak..kat mana ek??korang ade cadangan??

3. Kena kemas rumah yang semak samun tuh..nanti ade event kecik.

4. kena g beli barang berharga..kalau bli yang xberharga nanti membazir..

5. Kena pakse Mrezz bawak aku g tengok Eclipse nanti nih..abanggg la ye..plzzzzzz...

6. dan lagi...dan lagi...

adesss.....kebanyakkan mende pakai duit la zaman sekarang nih..

8 comments:

fadhilah on July 6, 2010 at 3:55 PM said...

aku suke no. 3 & 5

3. event kecikkkk!!! yeay!!

5. tiket eclipse aku da dpt!!! yeay lgik!!

Anonymous said...

terpikat dengan NO.3 tu..ermmm ade event kecik?????
barang berharga?????????
dan lagi dan lagi...wah banyaknyer

3.z.z.3 on July 6, 2010 at 4:18 PM said...

ehemm...ehem...syuhhhhhhhh....

3.z.z.3 on July 6, 2010 at 4:34 PM said...

lalalalalalalalaaa......

Anonymous said...

kak lyana....syhhhhhhh....diam..diam....
event kecik lagi rahsia nih...

fadhilah on July 7, 2010 at 7:27 AM said...

weh ko jgn pakai kebaya tau! hahahha

Mrezz said...

No.1 dh jmpe kedai yg juai murah..

No.2 tu nnt ari mgu kt polish sendiri je..hehehe

No.3 event kecik?? birthday party ka??

No.4 nasib dh potong..ekeke

No.5 nnt bli online je ek..xmain la bratur2 n bli kat kaunter..xde class..;-P

3.z.z.3 on July 8, 2010 at 5:11 PM said...

ehehehehehee....tau xpe....

event kecik oh event kecik...esok coti...yeayyyy...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei