Jul 13, 2010

8.5 kilometer punye cerita

at 8:07 AM
Hye Semua~~


Hadoi..kalutnye aku hari ni....dah le pagi tadi baru nk iron baju keje. 
Pas2 siap-siap sume..turun bawah (umah flat), g kat kete, tett..tett...
tekan-tekan alarm kete tak de effect pun..cesss...tekan lagi...
tett...tett...no response...shut....dah lambat nih..nnt jalan jem...haishhhh...
call adik....nak soh la dia tekan alarm dari atas...shutt...tak angkat plakk...
OMG..maleh nyo den nak naik atas balik tukar kunci...
Huh...aku pun naik la balik...call Mrezz....

"Abang, nnt abg naik opis dulu ek...alarm kete tak mau bukak, nak kena naik balik tukar kunci..."

Time nak kuar lif je abah muncul hulur kunci bagaikan superhero...chewahh...
fuh...dah jimat masa...Turun lif balik...
Aku pun menderu...zupppp...gi keje da....vrom...vrom....
8.5 kilometer jarak perjalanan.
Time kat parking opis, apsal la kete aku ni cam berat sket....
aishh...tayar bocor sebab aku langgar kolam ikan keli kat pulapol tadi ke..

Ok...sampai...masuk parking seblah kete Mrezz...Dia setia tunggu aku..huhu...
Masa nak mati enjin tu, baru aku perasan...laaaaaaaaaa..... 

Aku tak ________ rupanya..patut la...
Kuar je kete...bau HANGIT!!!!!! 
Huwaaaaaaaa.....dasat.....
Aku tanye Mrezz... 

"Abang bau hangit tak??"

...bla...bla...bla...bla...
Aku pun tanye lagi, 

"ermmm... Tak pe ke jadi cam tuh bang??"

Mrezz pun jawab, 

" Tak pe....Brek Pad haus jek..ehehhehe"

Hahahhahahaa...sengal la aku nih...perempuan, perempuan...kelam-kelibut...Haru-biru...
Camne aku buleh lupa yang aku tak lepas brek tangan masa nak gerak 
dari rumah sampai opis sejauh lebih dari 8.5 kilometer??? 

Dah la dari umah sampai opis mmg xyah berhenti lame...memang aku lupa.....
hadoi yaii... Clumsy bak kate ronaldo...
Sengal la aku nih...Adoii!!!

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei