Apr 23, 2010

Tukar Blog Template / Layout

at 9:54 AM
aku ada masalah..
masalah aku ialah....

SUKA TUKAR BLOG TEMPLATE...
huh...setiap kali bukak website Blogger Template....kalau ade je template best, aku asyik rajin je nak download dan upload kat blog aku...cepat bosan dengan template yang digunakan kot..huhu...tak pun sebab teruja tengak template baru.

huhu...

paling kurang setiap dua minggu aku akan tukar sekali template blog-blog aku (ade 4 blog skang nih)..

tapi kalau tengah mood malas layan blog, memang aku buat tak reti jek..huhu..

xpe ke ek kalau kerap sangat tukar template... macam xde identiti kan..

xpe kot..yang penting aku selesa..eheh...

kalau ade pandangan atau kritikan, sila la komen ye..

thanxx GB....

1 comments:

Azuan on April 23, 2010 at 10:47 AM said...

aku pun selalu jek tukar layout dulu hahaa

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei