Apr 6, 2010

Isu Rokok 14

at 9:25 AM
Anda Merokok???

Baru nak mula atau dah ketagih sangat??

Cukup duit untuk beli rokok??

Slalu bertekak sebab rokok??

Kalau rokok 14 dah xde...sanggup bli rokok 20??

Kalau rokok 20 harga RM50...sanggup??

Nak berhenti atau...tetap sanggup beli??

Tanya hati dan jantung...dah cukup sihat ke untuk terus terima nikotin??

Dah cukup bajet untuk cover duit rokok??





Jangan disalahkan perokok-perokok ni...
Mereka tak salah...
Mereka nak mengaku salah?
Ada tu memang ada, tapi ramai ke??

Jangan tau nak marah je..

Cuba Bagi penyelesaian..

Tabur di serata pelusuk Malaysia cara-cara mudah nak berhenti merokok..

Mari fikir-fikir bersama, macam mana nak berhenti or kurangkan merokok..

Sayangi Bumi kita..

Bukannya ape, cuma...busuk la asap rokok tu...effect kat orang yang tak merokok jugak ha...

Wahai anak-anak remaja, tak yah la mula nak CUBA merokok...

Tak ada Faedahnya!!!

Wahai perempuan-perempuan yang cantik jelita....Jangan ingt lelaki-lelaki tu semua suke tgk awak merokok..


Tak ada Maknanye...


Sekian untuk bebelan hari ini

2 comments:

Cik N on April 7, 2010 at 2:08 PM said...

Susah nk suruh orang berhenti merokok ni..hmmm

3.z.z.3 on April 7, 2010 at 3:04 PM said...

mmg susah sangat...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei