Apr 7, 2010

Basah dan dot..dot..dot... [18sg]

at 5:01 PM
nak wat entry sikit sebelum g jog...tengah ari td lunch ngn Mrezz kat cafe opis...makan sambil bergurau senda cam biasa..ekekeke...

geli ke??~~

huhu..

pas dah abis makan, gi basuh tangan...makan pakai tgn..almaklumlah, perempuan ayu gitu..huhu...then pas basuh tangan....duduk la balik kat tempat makan td..niat di hati nak habiskan air suam yang masih ade separuh gelas lagi...

tiba-tiba...

"blupp..prangg...gedegangg...kuk....."

haaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Oh my God!!!

aku pun dengan refleksnye tros berdiri...haduihaii...macam mana nih??makcik yang dok table depan dah pandang-pandang ayam...

alahaiiii...tulun...tulun....

air yang masih separuh dalam gelas tu dah berpindah keseparuh baju kurung dan kain aku...shutt!!!....lencun beb..

Mrezz menghulurkan tisu...

srap...srapp...srappp...

pe lagi...lap la baju yang mcm baru basuh tuh...pas2 cam dah xde menitik2...aku pun ajak Mrezz balik opis...

tettttt....

sampai opis..aku kibas2 baju kurung ha...nasib la tak nampak sangat..pas2 baju ni plak senang kering..fuhh...lega...tapi bile fikir-fikir balik...memang aku sangat clumsy masa lunch td...dah la depan Mrezz..malu jek...huhu...ape la...nasib baik air suam..kalau air panas??atau air milo??atau air kopi ginseng...camne??haaa...sape nak jawab???huh..

ok...dah..jom g jog...kearah kehidupan yang sihat...(pas jog, makan macam-macam)

2 comments:

joegrimjow on April 7, 2010 at 5:22 PM said...

hehe
pernah lihat org kene
juga baju kurung dipakainya
hehe

Aus MeLankoLik on April 7, 2010 at 5:32 PM said...

oh , aku paham perasaan kau , hahahak

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei