Mar 2, 2010

Dia

at 11:31 PM
Dengan dia, xpernah rasa menyesal
Perkara susah jadi senang
Keje leceh jadi mudah
sempoi je dengan dia.

waktu solat aku, dia yang jaga
setiap hari waktu subuh dia akan kejut aku bangun
bila aku boros belanja, dia yang akan ingatkan
bila aku banyak makan, dia akan ingatkan jugak
bila aku kurang makan, dia yang risau

aku nak pergi mana-mana, dia bawak kalau boleh..
nak makan ape, dia carikan tempat
aku sakit, nun dari pahang dia datang KL bawak aku g klinik

pandai dia amik hati famili aku
mak aku rajin masak bila dia datang umah
abah aku plak rajin melayan soh dia tambah nasi
adik aku rajin melayan dia main game n tgk tv

dia sempoi..
sentiasa kemas..
baik hati..
senang je nak mix ngan orang sekitar aku..

dengan dia, aku xpenah rasa aku pernah ade org lain, dulu, kini, selamanya..
koang faham tak?
tak kisah kalau korang nak kate bosan ke ape ke..
tapi ntah la...nak jugak cakap..

bila dia merajuk, aku risau sgt..
bila dia marah, dia xpernah tunjuk, tapi aku tau la..

aku banyak yang kurang
mmg tak terbanding..
ape yang dia beri kat aku, istimewa sgt..

ishkk...jiwang plak malam2 nih..

aku tak mau bgtau sape gerangan si dia yang aku maksudkan..

biar dia sendiri yang tersenyum-senyum..

sweet 3Mac2010

2 comments:

fadhilah on March 3, 2010 at 8:33 AM said...

ceh mcm la xtau. haha.. 1 year? happy annirversay darl!!!

Lia Akma on March 3, 2010 at 9:43 AM said...

hahaha..ze, i tau la sape u maksudkan tuh..he. semoga bhagia slalu.

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei