Jan 14, 2010

nak rokok??

at 9:31 PM
erm...perlu ke merokok??

perlu rokok ke??

tapi kenapa??

best ke??

ape kelebihannye??

leh wat duit ke kalau isap rokok??
(kalau jual rokok leh la wat duit kot)

dulu...pada aku, lelaki sume merokok...perempuan ade gk laa..tapi xseramai lelaki kot..

tapi skang...baru aku tau...ramai gak la lelaki yang x merokok...pakwe aku salah sorgnye...ekekek...cayang kamu....

ehh..bleh plak sebnarnye kalau x merokok...

xperlu lah merokok....

kepada yang mmg merokok...bleh x nak tau pendapat korang....ermm....korang menyesal tak bile dah jadi perokok??

sorie la kalau entry ni cam bunyik kurang hasam skit ek...

saje nak tau...bukan ape...sbb abah aku merokok...adik aku pun...hari2 balik keje je mesti bnyk je abu rokok dalam bekas abu (abu rokok ok)...penuh plak tu..tapi yang xbestnye...
satu: bau rokok dalam bilik..
dua: abu rokok ni, aku plak yg kena bersihkan...
cilakak...kotak rokok bertimbun, aku gak yang kena clearkan...siot btoll..dah la merokok...x beretika...eh...kena ade etika ke...ekekee....

ermm..kalau nak merokok pun...bersihkan la sisa2 busuk suma ni..pas2, aku teringat, pagi2 nak g keje...nak turun lif...slalu je ade sorang pakcik ni pakai baju oren...dalam lif tu ade la org perempuan, kadang2 ade perempuan pregnant, ade dak2 skolah rendah...dak2 skolah menengah....ermm..bleh plak pakcik tu merokok dalam lif...dalam hati aku mmg sumpah seranah pagi la kat pakcik sememeh tu...shitt...busuk la pakcik oi...bengong...xde ke rasa hormat? at least rasa bersalah kat org perempuan ni, kat dak2 kecik yang dalam lif...dah la umah pakcik tingkat 7...lif plak lambat...brenti bnyk floor...oii pakcik...asap tu berkepul2 dalam lif la...sengal...busuk!!!!....mmg aku tahan nafas bile nampak pkcik tu masuk lif....huh

erm...ntah la..kate bnyk2 pun xguna...huh...

5 comments:

fairul afif on January 14, 2010 at 9:58 PM said...

best kot okok...

zool on January 14, 2010 at 9:59 PM said...

Eden tak merokok tapi rasanya sebab eden tak ponah mencuba..
jadi kepado adik2 semua jgn mencubanya kerana susah nak berhenti..

y on January 14, 2010 at 10:23 PM said...

Rokok? Sedap? Sebenarnya memanglah rugi, terlalu rugi + membazir. Tapi, susah nak kata la, even macam skang, da masuk 2 minggu hidup kurangkan rokok. Hehe, lepas makan tahan 2-3 jam baru smoking.

Nak kata sedap, tak macam coklat.
Nak kata tempat release tension, asap nampak la.
Nak kata nampak cool, orang lagi lari ada la.

ntahlah! Hehe, yang penting, Daku hanya perokok tegar

jan.naimah on January 15, 2010 at 11:49 PM said...

taw xpe..bau nyer...aduh3~

Anonymous said...

tak payah merokok la weh.
rosak badan saja!

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei