Jan 11, 2010

Garmin --> Pencuri --> Ikatan

at 11:35 AM
Saya Comeii: oh lan yang hensem lagi gagah perkasa...
.Saya Comeii: (ok x intro aku?)
.Lan Fad: a?
.Lan Fad: pe die?
.Saya Comeii: cmne nk update map gps ek?
.Lan Fad: ?
.Saya Comeii: gps.....
.Lan Fad: wahkaka
.Saya Comeii: nk update maps garmin
.Lan Fad: sape pkai
.Saya Comeii: how??
.Saya Comeii: ermm
.Lan Fad: laki ko:?
.Saya Comeii: adik aku yg pkai
.Lan Fad: pkai malsing ke garmin?
.Saya Comeii: kami pkai hp xde gps ler
.Saya Comeii: garmin...
.Lan Fad: @@
.Lan Fad: garmin
.Lan Fad: hurmm
.Lan Fad: kalo ko nak update
.Lan Fad: ko kne masuk web site die
.Lan Fad: pastu ko kne ade 1 sumbangan kpade mod
.Lan Fad: baru mod leh update kan
.Lan Fad: aku xleh update
.Lan Fad: pkai lame nye leh la
.Lan Fad: sumbangan tu aku xpasti
.Lan Fad: kne bayar kot
.Lan Fad: tuk map aru
.Lan Fad: baru,
.Lan Fad: tapi da lame x gune
.Saya Comeii: alaaa...
.Saya Comeii: misi gagal....
.Lan Fad: hp aku da kne curi
.Saya Comeii: yg org masuk umah tu ek?
.Saya Comeii: ape daa...ko tido mati ek?
.Saya Comeii: xtutup pintu ke?
.Saya Comeii: xkunci ke?
.Saya Comeii: ishk2....
.Lan Fad: da la
.Lan Fad: ko ingat aku noob>?
.Lan Fad: haha
.Lan Fad: nak kne nak wat mcm mane
.Lan Fad: sakit hati oo
.Lan Fad: 2 hp aku xde
.Saya Comeii: hish...
.Saya Comeii: camne situasi tu?
.Saya Comeii: cube cite sket
.Saya Comeii: bnyk pun xpe..
.Saya Comeii: sbb nnt leh aku paste kat blog aku
.Saya Comeii: ekekeke
.Lan Fad: da lame la
.Lan Fad: xyah paste
.Saya Comeii: ekekke....
.Lan Fad is typing...
.Lan Fad: malu jek
.Saya Comeii: wekkk....
.Saya Comeii: eh??
.Saya Comeii: ko malu??
.Saya Comeii: musykil ni...
.Saya Comeii: bile nk ikat fad?
.Saya Comeii: dia dah sebut2 kt aku dah..
.Saya Comeii: jeng-jeng-jeng...
.Lan Fad: ?
.Lan Fad: uik?
.Lan Fad: bile?
.Saya Comeii: aikkk
.Lan Fad: bile die ckp
.Saya Comeii: Saya Comeii: ape daaaa
.fad unte: xleh ngorat
.fad unte: nnti die nk kena ikat ngn aku
.fad unte: haha
.Saya Comeii: ehehehe

.Lan Fad: uik>?
.Lan Fad: ko ym ngan die?
.Lan Fad: tgh ym ngan die skrg je>
.Lan Fad: ke*?
.Saya Comeii: td ym ngn dia ler
.Lan Fad: wahh
.Lan Fad: nape?
.Lan Fad: zz
.Lan Fad: die ckp ape lagi
.Saya Comeii: tu je
.Saya Comeii: (dirahsiakan perbualan tersebut)...
.Lan Fad: zzzzzzzzzzzzzz
.Lan Fad is typing...
.Lan Fad: kedekut la

~ dah...ni je yang didedahkan kepada umum...ekekek~

kepada fad n lan, cepat2 la ikat wei....Aminn..

kepada yang tau camne nk update maps GPS...tolong la ajar skit....bnyk pun bgs...

kepada pencuri pecah masuk rumah org ~ abis la kamu "di sana" nnt...

4 comments:

fadhilah on January 11, 2010 at 11:47 AM said...

ZEZEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

fadhilah on January 11, 2010 at 11:51 AM said...

weh ni jgn tertinggal

aiza.azlan: ehehehe
aiza.azlan: ko ade 1 tali je
aiza.azlan: dia ade 4 tali
aiza.azlan: huhu
aiza.azlan: fad....
aiza.azlan: camne nk update maps gps tau tak?

hahaha...

pensel on January 11, 2010 at 12:16 PM said...

wahhh....rupanya ko suka part yng tu ek????????????

fadhilah on January 11, 2010 at 4:45 PM said...

cehh.. suke pebende... 4 tali xbermakna die boleh dpt sume. haha

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei