Dec 23, 2009

Happy Dinner

at 9:33 PM
smlm makan malam.

pas balik keje, g jusco ngn Mrezz.... nk cari extension utk akuarium...
pas2 grak balik umah aku ngn Mrezz...
makan kopok...wat pyssla..solat...n tggu sume org bersiap utk g dinner...
pas2 g dinner kat kg.baru...
g satu kete ~ mak, abah, aku, Mrezz n jad.
sampai sana, order makanan...
~
ikan pari bakar
sotong bakar
siakap stim
sotong goreng tepong
sotong bakar
kerang bakar
telur bistik
tom yum campur
~
fuh...senak abis...
Mrezz siap main tipu, wat2 cam tgh tambah nasi, tapi xde nasi masuk dalam pinggan pun...tipu!!ekekekeke...
sbb dah kenyang sgt, xsanggup nk tambah dah...
pas makan, g kedai jamu kat chow kit??
haaa??
kedai jamu??
jeng..jeng...jeng...
barang yang dibeli dirahsiakan...huhu...
abis gak la sampai RM250 kat kedai jamu jek..
ekekkeke...
pas2 balik umah...
happy sgt smlm....
thanx to abah sbb blanje kami...
thanxx to Mrezz sbb sudi kenal ngn family aku..
yang paling xleh lupa...
Mrezz sampai je umah aku smlm, dari depan pintu dia cakap camni:
"assalamualaikum, saya nk jual barang"
ekkekekeke...

~HAPPYnye saye~

2 comments:

noorafzan.blogspot.com on December 24, 2009 at 9:14 PM said...

kat restoren ada kapal tu yer..?

pensel on December 29, 2009 at 7:41 AM said...

ermm...xla..ni dinner kat restoran tomyam 3000...seblah HR Steak

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei