Dec 7, 2009

Great Monday Morning

at 7:32 AM
ermmm...nk cerita skit...jumaat lepas (4th Dec) ada la 4 org dak br masuk opis aku...dlm bilik aku ni ade 3 meja dsk officer...tapi 1 meja je kosong..so, sorg akan dok kt bilik aku nih....dalm 4 org tu, 3 lelaki, 1 perempuan. = 2 lelaki melayu, 1 lelaki cina, dan 1 perempuan India..mmg 1Malaysia. disebabkan dlm bilik aku ni, perempuan je yg allowed, so, indian girl tu la yg akn dok sini. tapi....aku ade masalah dgn itu....sbb....aku makan, brg, n solat dalam bilik...bab solat tu dah jd susah skit sbb dia indian....kang aku solat masa dia ade, xbest la plak...

erm...lg satu prob, dak2 lelaki baru lain plak asyik menempek je kat bilik aku...bencinye...ni hari jumaat ni, break kol. 12.15-2.45, dah ala aku rest kol 12.45, aku cam biasa la, kunci pintu, xg makan, lepak bilik...landing...kol.2, leh plak diorg ketuk pintu bnyk kali, siap ketuk cermin lg....sengal gile, ari jumaat rest cam ari lain...

dah la kerek sorg tu..aku lempang gak kang...xde respect lgsg...dah br wat la cara br..ni bos bg dia keje, soh refer kt aku...bile aku ajar la nk wat camne, aku ni kira dah baik bg hardcopy, senang2 je dia mintak "bg softcopy"...huishh...dalam hati aku, "siot mamat ni"...siap mintak hadrcopy...sengal kambing btol la...lemak...aku dulu masuk2 mane ade brani mintak softcopy, sume taip sendiri, ayat sendiri, buat sendiri, cume refer kt senior2 jek tanye nk wt camne.

hoooishhh..pas2 g sembang2 ngn officer lain, mmg diorg pun cakap dak tu kerek nk mampos....mmg xrespect org, pas2 xsedar dia dak baru..at least respect ar skit..kalau mula2 da xde rasa hormat, lame2 plak camne plak??pas2 yg org lame pun nnt malas nk ajar, haa..ko kerek kan, g ar blaja sendiri..pirahhhhhhh...

pas2 sorg tu, br masuk, dah start kutuk2 org lame, siap sebar2kan lg, celak* btol.... brani nye...hishhh...

ni arini aku plak nk wat kerek aku, lntk la, kol.8 lebih la br aku bg korang masuk bilik (sbb skg aku kunci bilik)...ekekekekke.....

erm...k la....permulaan hari isnin yang baik dengan luahan perasaan..huhu...kak lyana xde lg arini, bosannnnn...

7 comments:

fadhilah on December 7, 2009 at 7:50 AM said...

oit dorg ni ptd baru ek? yg jmpe kt pasar tu ke? cis betul nk kerek2 lak

pensel on December 7, 2009 at 7:53 AM said...

wehhh...cepat gile ko respon...aku br publish....haa...diorg la yg jumpa kt pasar tu...sengal...aku xsuke!!!!!
cam Ha**M....huh...

oitt..PAC camne???aerobik tak????

Anonymous said...

hahahha..ko saba je la eh..
senang2 k0 letak meje d0rg tepi mesin photostat..
bia panas je d0rg tu..
padan muke..

yang meny0kong mu..
~~fid~~

=p

pensel on December 7, 2009 at 8:28 AM said...

wahhhhhh...tq fid...tq...ekekekek...cadangan mu itu boleh dipertimbangkan, tapi sape nk tlg aku angkat ex-meja ko tu??beratttttttt...

Zura Tahir on December 7, 2009 at 11:30 AM said...

benci org kerek nie...

pensel on December 7, 2009 at 11:39 AM said...

tu la pasal...
xsuke...xsuke...xsuke

fadhilah on December 8, 2009 at 7:51 AM said...

hehe PAC? aerobic tetap ade.. siap ade lari2 lagi dowh..

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei