Oct 21, 2009

Si Sinki dan Kacang yang Sooooooooo Cute!!!

at 2:48 PM
haiii....erlo...
slamat tgh hari...

hari ni...saya dapat hadiah belated besday....
dari kak Lyana**....(mama rizqeen)
thanks to kak yana yang xputus2 memberi barangan dan makanan....
ni lah hadiah yang aku dapat....
tadaaaaaaaaaaaa....
soooooo cute...jgn Jelesss ekkkk!!!..
tgk ni...dapat sinki....

kat kepala paip tu kan...ade magnet....sooo....leh gantung2 clip papers....haaaa...benda baru bg saya...CreatiVe sesape yang BeriDea menCipta menDe alah nih..huhu...





haaaa...ni gambar kat atas ni plak ade si Kacang......dia leh goyang2...best...best......

sebelum tu kak Lyana** soh pilih...nak kek mana....saya pun pilih 2 kek nih...tapi xleh makan tau...kalau makan nnt kena tahan wad hospital sbb tercekik...

close-up skett...

haaa....lagi...lagi.....

haaa...ni yang lagi satu....
yummyyy...

yeayyyyy..



2 comments:

Anonymous said...

Aiza ni salah le...name akak LYANA..heheh barulah cun!
ape pun maaf sgt..dh lh tak tau date Besday..tu yg belated tu..tulah pepandai nipu dalam FB...
Hope u like it...mak budak ni mati akal nak beli ape...mklumlah semuanyer menarik...bila dah diambil gambar FUH nmpk lagilah menarik...hahahaaaaahahahh
TQ jgk kpd yg tlg print gbr utk kad wish tu..heheheh TUAN EMPUNYA DIRI TAU KAN SAPE???
again and again and again....HEPPY BELATED BESDAY TO YOU...

pensel on October 21, 2009 at 4:06 PM said...

haaa...yela...yela...
saya btolkan nih...
ape2 pun....
THANX KAK LYANAAAAAAAAAA....

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei