Sep 7, 2009

URL???

at 2:18 PM

nmpk x symbol tu....

huh...
kat opis aku ni, aktiviti mem'blocked' url oleh pihak IT semakin giat dijalankan.

ceisss....

website yg diblocked akan di linkkan ke portal opis aku...

ceiss lagi skali..

boleh kalau nk pkai unblockbook....tapi...malas la...

sbb kat umah still leh bukak...

skg ni website lyrix pun dah bnyk di blocked...
(alamak, nmpk sgt aku dok cari lirik...ehhehe)

nampak gayenye, xberkembang la kalau bnyk yg diblock...

bukan ape, hiburan di internet ni bg aku sebagai selingan kejup2 masa tgh wat keje...

ye la...kalau wat keje je, xleh jalan pale otak ni...kene la ade refreshment skit...

maybe yg ade individu salah guna internet sampai pihak IT amik keputusan utk blocked url yg xberkaitan kerja...agaknye server makin terbeban...eh..btol ke ape aku cakap ni?? server load makin bnyk...bandwidth makin sempit n semak...huhu...ntah laa...

tapi ade baiknye jugak....ada gak la individu yg asyik dok melayari url yg xberkaitan keje time bnyk keje...

tapi...harap2....YM x di block sebab, YM penting dalam kerja-kerja seharian aku....ececceccece....jgn la block ym ek..plz.....n blogspot juga...ehehhe....

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei