Sep 18, 2009

Update time..

at 11:33 PM
erm..haii..aku kat kampung...
smakin ari aku dengar lagu Fallin For You - Colbie Caillat, smakin aku suke la lagu tuh...
hehe...
bulan ni...road tax kete mati...dah renew...nasib la mak sponsor 50%...so, aku bayar rm500 la utk insurans...selebihnye mak yg bayar..total sume dalam rm1100++...dengan road tax rm70...kalu aku yg kena bayar sorang, abis la....xraye la aku...
tahun ni 1st time aku secara rasminye kena bg wit raye...adess....lari bajet...huhu...dah la bonus xdapat...cess....xpe..xpe....rezeki bulan puasa ni..alhamdulillah, hari2 ade org bg moreh...semoga dimurahkan rezeki kepada mereka semua yg banyak bersedekah di bulan puasa nih..erm...dah nak habis bulan puasa ni...esok hari last puasa utk bulan Ramadhan kali ni..rasa sangat sekejup...pas2 dh nk raya...hai...masa berlalu sangat pantas...kali ni aku kat kampung lame...10 hari...cuti raya aku plak 14 ari...huhu...ade 4 hari je dok rest kat umah nnt...ari selasa n rabu lepas aku MC...demam teruk, batuk, slsema, sakit tekak...tapi hari ni alhamdulillah...dah sihat...just batuk skit2 je...Mrezz rajin nasihat aku suruh makan ubat...thanxxxxx...

ape lagi yang aku nak update ek?? haa..bulan ni bulan aku...September...aku suke bulan 9 sbb aku suke no.9...

haa....skg ni kat kampung aku tengah hujan lebattt....cejuk...tapi nyamuk tetap semangat kelur mencari rezeki meneruskan hidup...

haaa...satu lagi, korang pernah dengar pasai bug nama charlie x???

serangga ni dikatakan berbahaya dan sangat aktif pada bulan september nih...

kak lia @ makcik aku dah kena sengatan si charlie ni...agak teruk la...kena kat leher...cam dah ala2 kena gigitan vampire..ok...utk info yang lagi mendalam,
sebagai pringatan utk semua....serangga ni bahaya... korang klik sini....

ok lah...tu je lah stakat ni..nyamuk da mula mnyerang....tata...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei