Aug 20, 2009

Tukar Boyfriend Lagi

at 4:01 PM
Cerita Dari Aku

Erm...aku tukar boyfren lagi...upsss...tapi boyfren baru ni pening skit laa....aku pun tgh dok godek2...masih belom dapat mengawal sepenuhnye....susah jugak baru-baru ni...kene faham btol2....kalau x, memang penin....kalau asyik yang same je boring laaa....
ehehhehehhehhehehhehehhehehehhe....
.
.
.
.
.
.
.
.
hurm...tapikan, bukan senang tau nk jaga yang baru nih...macam agak complicated la...bnyk nak kena tukar.....mmg illegal laaa
tapi xpe....lama2 skit nnt aku harap aku akan selesa jugak dengan yang baru nihh....
harap-harap...
.

.
.
.

haaa...tapi jangan salah plak ek...boyfren yang aku maksudkan adalah layout blog aku...ehehehhe...jangan marah...

4 comments:

Lia Akma on August 20, 2009 at 4:38 PM said...

ze,mmg jenuh jugak nk setting kan..tukar layout..kdg..byk yg hilang...cm a new baby..nk kne setting semula..but nice layout actually..=)

fadhilah on August 20, 2009 at 4:46 PM said...

haha pening2....

pensel on August 20, 2009 at 5:26 PM said...

huiii...memang jenuhhh lia....memang memeningkan..lebih2 lagi kalau nk kena tukar code HTML tuh..almaklumlah xberapa pandai sgt

noorafzan.blogspot.com on August 21, 2009 at 1:12 PM said...

CANTIK UR NEW BF..

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei