Aug 28, 2009

Skuad Pemusnah CICAK

at 7:59 AM
Cerita Dari Aku

...Ya allah...

pagi2 ni aku terbaca blog Liaton pasal cicak..
YUCKS.....
aku mmg xsuke...benciiiiiii....benci cicak...
mmg geli tahap ape dah xtau nk kate...
cicak kat umah aku pun gemok2 lia...
eiii....xsukeee...
teringat masa kat asrama UKM dulu...
sebilik dgn fad...
mmg gile2 kitorang anti cicak...
kalau ade je cicak masuk bilik kitorang...abis tunggang langgang bilik tu....katil, almari, abis semua beralih....
pernah ade skali tu,
time tu ade aku, fad, arina, n abot...
tgh berusaha halau cicak dengan senjata pemusnah bazooka kasukabe....
cicak tu terbang....bnyk kali...
tu la first time aku tgk cicak melompat dari dinding ke dinding...
ewwww....
mmg perasaan time tu xdapat digambarkan...menjerit2 kitorang sume...abis satu blok riuh...
ishkkk.....
kalau ade bayang2 cicak je, kitorng akan panggil ketua skuad pemusnah, iaitu abot....
senjata pemusnah kitorang adalah.....

.......spray shieldtox....nak bagi cicak tu pening...
.......penyapu.......untuk mempertahankan diri dan sebagai senjata melemahkan musuh...
.......ape2 sahaja alat yang dirasakan berguna.....

ahahahhahahhahaa....

sampai skag n sampai bile2, aku akan mmg xsuke CICAK.....

termasuk CICAKMAN...ketua segala cicak...

EEUWWWWWWWW.....

5 comments:

Lia Akma on August 28, 2009 at 10:29 AM said...

haha..tu la pasal..kna panggil abot la cmnie..cmne nk halang cicak masuk dlm umah ze..GELI NYEEEEE!!!
mmg xsuka..cicak mmg suke lompat2 la ze..kalo kte nk halau die..takut die lompat atas kte la plak..takut die masuk dlm baju..mau bogel kt situ..tayangan free la plak..hahahaha..

pensel on August 28, 2009 at 10:58 AM said...

ahahahahaah...lawak la lia nih....eiii...mmg geli....xleh la nak halang dia masuk umah...sbb dia selit2 celah2 siling n bumbung rumah haa.....euuwww...
yekkk....geliiiiiiiiii....

WNA on August 28, 2009 at 2:12 PM said...

cicak slalu buat org terkejut.sebab diorg suke nyorok then appear tibe2.tak suke gak.

Unknown on August 29, 2009 at 11:46 PM said...

Ze, kalo aku cicak ok sket je compare ngan lipas....memang aku ANTI-LIPAS!!! grrrr.....geli tahap paling tinggi

pensel on August 30, 2009 at 11:20 AM said...

alaa arina...tapi aritu, cicak tu lopat...ko pun melopat gak....sampai terantuk kat katil atas kan??kan....mesti ko xingt nih...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei