Aug 18, 2009

Pendam Dendam

at 11:02 PM
Cerita Dari Aku

aku suke pendam...marah...benci...suka...admire...sume aku pendam..paling obvious, marah n benci...mmg aku pendam...org kata, yg pendam ni slalu jadi dendam..huhu...yeke??ye kot...aku kalau marah..paling tepat bile kena marah, kena maki hamun, mmg aku simpan..kalau aku melawan tu kira ok la dari aku pendamkan...huhu...kalau aku senyap jek, aku terima jek, maknanya aku pendam...dan dendam..amik kau...bile dah overload....boommm...meletup...upss....nasib la sape jadi mangsa sbb masa meletup tu aku mmg dah jadi xwaras....huhu...teruk gak...mmg la teruk yg korang nampak, sbb tu yg aku luahkan, kalau yg pendam sume korang ingat aku ok je kan, xkisah kena marah, xkisah kena maki??!! aku cool je kan...haaa...padahal....tggu la korg...aku bleh lupa kalau skali skala pendam, tapi kalau dah slalu sgt maki2, marah2...mmg simpan jadi dendam...huiii....cam jahat je bunyi nye ek...tapi tu dulu...skg alhamdulillah, dah xbnyk memendam rasa sbb ada tempat aku nk luahkan isi hati...chewahhh..pakar kaunseling aku mmg pendengar yg baik n sangat memahami..leh gile kalau xde dia...huhu....

haa...marah lah ape yg aku buat, esok2, korang buat ape yg aku buat n korang marah dulu, aku akan cuma tersengih dan...hehehhee....(berfikiran jahat)

ishkk...tetiba je rasa nak luahkan ni sume...

blog ni ade org kate buang masa....n ade jugak yg marah bile luahkan perasaan kat blog...kena jaga hati pembaca la konon2nya...mmg la jaga gak...aku ni jenis blogger yg akan tapis skit sblm luahkan ape2 kot..yela...kang ade yg terasa, ngadu2, pas2 aku gak yg kena sound tepek...ceit..matang ker...hehe..yg aku xpaham, dia wat bleh, aku wat plak tak bleh...aik...bukannye aku post entry kat blog org lain, kat blog aku sendiri lerrr...innocent konon...cam haram...heh

anyway...im still here...invi sometimes...visible all the time...watchout...ecehhhh....ntah ape2 ntah...

worait...tata everybody...takecare n be safe...


P/s: dendam terlerai...sudah ke???blom...aku still berdendam...yess...dendam..vinci...siap la...

5 comments:

fadhilah on August 19, 2009 at 7:45 AM said...

weh ape dendam vincci. gilos

Lia Akma on August 19, 2009 at 12:37 PM said...

hahaha..ape nih ze..ape yg dendam..? sabar erk..hal2 dulu..xyah ingt dh la..skrg tgok ze happy jer..itu yg kte mau..hee..xdtg pun pesta konvo..org tggu tau..pesta konvo dh berakhir semalm..hikhik..

fadhilah on August 19, 2009 at 1:04 PM said...

la lia da abes ke?? baru nk pegi.. hehe..rase cam cam jauh lak nk gi bangi :)

Zura Tahir on August 19, 2009 at 1:52 PM said...

pendam jgn smpai jd gile sudah...bile otak dh overload kewarasan akan hilang...ape lg meletuplah...

noorafzan.blogspot.com on August 19, 2009 at 5:14 PM said...

NGAN SAPE KO DENDAM NIH ZE..
HARAP2 BUKAN AKU LA..
HUHU~

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei