Aug 23, 2009

Kelapa...ehhh...

at 8:35 PM
Cerita Dari Aku

...2nd day puasa...
alhamdulillah...
arini, aku kuar ngn mak abah...jalan2...mak asyik nak blikan aku baju kurung jek...ehehhehe....rezeki jgn ditolak....ehehhe....dah la aritu dah bli 4 pasang, arini lagi dua pasang...mak offer lagi...adess...susahnya nak menolak...ececee....
alhamdulillah...rezeki..hehhe..
masa ondaway balik umah tgh ari td..aduhaii...sakitnye kepala....sampai skg ni....dah bukak puasa pun aku still sakit kepala...nak tidur pun susah...dah la aku ni jenis yang xsuka makan ubat...aku cuma surrender makan ubat bile dah rasa sgt sakit xleh tahan...aduhh...berdenyut2 haa....
esok keje...
ni first time aku berpuasa bile kerja...xtau la mcam mana....ok kot...jgn prot aku berkeronyok bunyi esok dah laa..malu je nnt..xpun terpergi cafe makan pagi...eheheh...
rindu la kat seseorang tu..dia comel...kening lurus...berjalan pun gelong lagi...hurm..alipp...alipp...ehhehe...ermm..kat lagi sorang pun rindu gak..kat abg aku ler..lalalalalaa...peace...

~Slamat Berpuasa Semua~

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei