Aug 3, 2009

Floria 2009 @ putrajaya

at 10:44 AM

ok..mulakan pengembaraan dengan gambar menjamu selera...
makanan sangat banyak dan murah..
char kuey teow 5 pinggan~ ok la..udang besar..
air kelapa, dalam kelapa 4 biji ~ yummy...so fresh..
cup cakes ~ banyak, n sgt sedap
otak2 ~ ok laa..
dan bnyk lagi makanan+minuman sampingan..
pas makan, jalan tgh terik matahari...Mrezz payungkan aku...aku plak sambil tgn mengipas diri sendiri dan dia..eheheh...
ok..bawah ni sume gambar kat Floria...enjoy..
cuba teka, mane satu ayam daging perabih duit??? gambar atas tuu..mane satu?? yang bawah ni bukan...bawah ni gambar sedang memeluk sambil dicium...eceh...



pandai Mrezz aku dok close up gambaq...ehehhee...

tapir yang wangi dan berwarna menarik...biasanye tapir versi tv hitam putih jek..
dan ucukkk....

sempat posing...panassss...

ratu penang...yeayyy...

mereka dan hasil2...
dan aku jugak yg kena jaga sume tu nnt

ni anak sapa xtau ni..noty!!! sampai demam...

ape ntah la yg happy sgt...hint (ayam daging bertudung ijau...dia sgt jahat)

cian dia demam...xlarat..dok tolak je la dalam troli tu...

sempat lagi berlari2 anak bergambar kat escalator...

and...
gambar bawah ni....
ntah...
saje suke2 nak letak gak...

Be Love...Be happy...

4 comments:

cikbedahlaser on August 3, 2009 at 2:14 PM said...

cam best je..
patut nye smlm g...
tp d sebabkan mlm tu x tdo..
g merayap...jd x g le putrjaya...

loo itu ke aym dging perabih duit tu.... ku ingt kn berbadan spt aym daging yg malas

E22E on August 3, 2009 at 9:07 PM said...

dulu si aya daging tersebut kurus c cicak kobing...skg dia semakin membesar..tahniah!!!

ehehehhe...

noor afzan on August 4, 2009 at 10:32 AM said...

si ayam daging perabih duit..?
kenapa die?
jahatsgt ke zeze..
cer cite sket..
hehe~

E22E on August 4, 2009 at 10:48 AM said...

dia mmg jahat....si pembuli perumahan (buli dalam rumah) dah la dia asyik makan je...kalau dia dah duduk, nk g amik makanan pun dia malas...pas2 abis sume org dia suruh amikkan makanan dia...malassssssss...pas2, dia suke perabih duit bli mende2 merapu....huh...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei