Aug 23, 2009

AWARD SEXIEST..COME GET IT..

at 8:46 PM
Cerita Dari Aku

...
1.copy award ni untuk diletakkan dalam belog anda.

"nah inilah die award yang cam kontroversi jer..hehe~" AFZAN yang kate...


thanks ye AFZAN sbb letak nama aku atas skali...ehehhehe....

OK wat award ni...seksi la baru best AFZAN (Aku promote nama ko bnyk2)



2.nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini:

6 fakta menarik ek??susah nih...

errrr....

errrrrmmmm...

1 :AFZAN ni seorang budak kecik yang sangat gelabah...

2 : dia slalu expressikan express muka yang sangat excited bile jumpa kawan2 lame...interesting!!!

3 :AFZAN ni skali tgk cam garang...elehh..padahal...huh...wekkk...xgarangggg...xtakut....lalalala...eh...menarik ke nih???

4 : Cik AFZAN ni sgt suke n rajin jawab tag n amik award dari orang lain...pandai dia fikir2 ayat yang bombastik nak jawab sume tu...

5 : dia ni cepat ramah...ikut suke dia je nak bersembang dengan sape...

6. OK...ni yang last...yang paling menarik tentang AFZAN...dia...

ermmm.....dia...

dia kuat membebel.....yeayyyyy....

ni superb ikhlas buatmu AFZAN!!!


3.setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri:

iskkk...xkan la sampai 9???bnyk nye....


1 : hobby: gardening walaupun tggl kat flat...dah pencen nnt nak wat keje eligible kitchen...

2 : aku suka blogging...yang xsuke, jgn bising cakap mende ni xberfaedah...suka aku aku ler...wekkk...
3 : ermmm...aku kuat makan....berat badan dah bertambah...

4. aku pakai suar jeans saiz 30...erkkk...

5. aku sayang sgt kat MrEzz..

6.aku suke bela ikan...kat umah ade ikan laga n ikan sembilang naga...kat opis ade ikan laga...

7. aku suke g watsons n guardian...

8. aku rasa aku minat menjahit...skg tgh blaja2 jahit langsir...yeayyy...

9. aku lahir bulan 9. kete aku road tax mati bulan 9. road tax kete MrEzz pun abis bulan 9. aku suke no.9. punch card aku no.19. abisss~



4.pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka:

AFZAN: yess...aku tag ko balik...yeeee~haaa...
ARINA: awek cun yang masih xde pakwe dihati, setahu aku la..
FAD: si budak kurus yang suke g pasar tani JKR ari selasa n khamis
DAYANG: aku suke dia...ehehhe...
QEMMAL: minah yang sgt creative...
LIATON: ni awek org..jgn diusik...
NET N RADI: minah yang berbadan kurus dan bermuka tembam.
ZURA: Blogger yang aktif...
>>>KAMU SI PEMBACA<<<
...SESIAPA SAHAJA YANG RAJIN...

2 comments:

noorafzan.blogspot.com on August 23, 2009 at 10:08 PM said...

aii..thanks ye dah buat..
jujur dan ikhlas betul fakta2 tentangku..
tapi..
uuwaaaa~
x sanggup dah nak wat lagik..
huhu~
tulun2..

Aine Izzati on August 24, 2009 at 12:35 PM said...

huhuhu... ze nnt aku ade mase aku wat ek.. by the way thanks..

eh tembab sgt ke aku??huhuhu

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei