Jul 27, 2009

♪♫ Ters☺nyum ♪♫

at 9:17 AM
Cerita Dari Aku

Dulu aku slalu ♪♫nyanyi♪♫ lagu ni sambil main gitar...sejak gitar patah dua, dah lame xpegang...n dah lupa not pun...sbb dulu xde la reti sgt main gitar...tu yg dah lupa..ehehehe...

♪♫"Buat Aku Tersenyum"♪♫

Datanglah sayang, dan biarkan ku berbaring
Di pelukanmu, walau untuk sejenak
Usaplah dahiku, dan ‘kan ku katakan semua♪♫

[Reff:]♪♫
Bila ku lelah tetaplah disini,
jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah, biarkan ku bersandar,
jangan kau pergi untuk menghindar♪♫

Rasakan resahku, dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu, walaupun ‘tuk sekejap
Kar’na hanya engkaulah, yang sanggup redakan aku♪♫

Kar’na engkaulah satu-satunya untukku,
dan pastikan kita s’lalu bersama
Kar’na dirimulah yang sanggup mengerti aku,
dalam susah ataupun senang♪♫

[Bridge:]♪♫
Dapatkah engkau s’lalu menjaga ku
Dan mampukah engkau mempertahankan ku♪♫

[Reff]♪♫




P/s ☺ : ditujukan khas lagu ni buat ♥Mrezz♥... I need U (CIKNA..OK X???EHHEHE)...

2 comments:

Zura on July 27, 2009 at 2:08 PM said...

romantika di amor

cikbedahlaser on July 27, 2009 at 2:59 PM said...

ye..kite ramai2.......yeahhhhh

:)

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei