Jul 22, 2009

Sakit....sayu...pilu...

at 10:31 PM
Cerita Dari Aku

Hajat dihati, lepas time kerja ...nak g joging ngn Mrezz, NoorFa n MrAzl...

tapi...diakhir waktu bekerja... Mrezz menyatakan hasrat untuk tidak jogging sbb rasa xsihat...

He didn't say No... but he said, i don't know...

then I'll informed NoorFa that me and Mrezz cant join that jogging activity...

pas keje tu, aku bawak la Mrezz g makan kat Mali's Corner...

masa on da way , dia nmpk sgt lemah...dia kata, tekak loya, mual-mual, nak muntah...

aku tanye nak cari washroom tak?

dia jawab, kejup nak, kejup xyah, dia jadi xsure sbb xnak susahkan aku...

aku tgk dia sgt lemah, xbermaya, xlarat...muka dia abis merah, menahan loya sampai xmampu nk bercakap n berfikir...[aku mula risau tgk dia]

ok...aku da xsggp tgk dia camtuh, aku carikan jugak washroom kat stesyen minyak...

then dia rushing masuk washroom...

aku tggu dalam kete......

dalam hati aku..."lame nye??"..."ishk... dia pengsan ke dalam washroom tuh?"...aku bertambah risau...

then aku amik handbag, kuar dari kete, g kedai blikan asam, sweet, n mentos ijau yg masam2 tuh...

then aku masuk balik dalam kete, tggu dia...

beberapa minit lepas tu Mrezz kuar dari washroom....

hurmm...sayu nye aku tgk dia, muka merah, basah (sbb dia basuh muka)..

n time tu aku tau dia xleh nak fikir ape lagi dah...dia mmg nmpk sgt lemah...

dia cakap dia muntah...ya allah....lagi la aku risau...hurmm...

then aku bawak dia g makan kat Mali's Corner...

masa makan, mmg aku xde selera nk makan sbb risaukan dia...sekali aku suap makanan kat mulut aku, 2 kali aku pandang dia utk pastikan dia ok (walaupun dia tgh xsihat)

dia makan xde selera...n dia jarang xde selera kalau sakit...bertambah risau...

then dah abis makan, kami berangkat nk ke kereta...

dia punya xsihat, blur...sampai melintas jalan xtgk kereta...nasib aku nmpk n tarik dia ke tepi jalan...fuhh...

masa aku drive nk anta dia kt tempat dia park kereta, dia keep saying sorry sbb susahkan dia...

haii...Mrezz, saya xkan rasa susah bila saya rela buat sesuatu, bukan secara paksa...(secara saiko boleh diterima skit)....saya xpenah rasa susah sebab awak...

masa dah kat kete Mrezz, sayu je aku tgk dia, harap dia selamat sampai umah...amin..

risau awak xsihat..hurmmm..harap awak cepat sembuh....aminn...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei