Jul 23, 2009

gundah gulana

at 7:41 AM
Cerita Dari Aku

pagi ni aku xsenyum lagi...xboleh senyum...

Mrezz sakit...dia jarang sakit sampai camtuh skali...

aku risau...

sgt risau...

pagi ni dia xleh bgn...aku cakap kt dia, jgn g keje..

erm..tapi dia dok sorg2 kat umah...hopefully dia ok kat rumah..jgn dia pengsan sorg2 kat umah sudah...

risau sgt..

agak tertekan sebab aku xdapat berbuat ape2...aku cume leh pesan mcm2 je...n aku tau perkara tu xmembantu sgt...

hopefully dia cepat sihat...amin....

3 comments:

noor afzan on July 23, 2009 at 1:50 PM said...

AAMINNNN...

cikbedahlaser on July 23, 2009 at 10:25 PM said...

amin...

mrezz ko da sihat??
xpe... xdpt tlg jaga kan..
perhatian n kata2 smngt da ckup..
risau kan klu org tersyg x sihat...
siap nangis2 lg tgk die sakit...
err die x nk nangis ke tgk kite sakit??


re: wooo boleh pinjam..dgn lesen agong...
hahahahahh serius ni...
tp klu kt ISETAN..mmg de borang utk pinjam...tp x taw la...klu x de lesen agong leh gune ke x....

E22E on July 24, 2009 at 8:10 AM said...

cekbedahlaser: hoooo...mcm tu..kena pakai lesen...ehehehe....mcm nk pinjam kete plak ek...

erm...diorg nangis ke kalau kita xsihat??eheheh....xnangis kot kalau sakit demam2 manje jek...huhu...walaupun mereka dari golongan yang xsuke nangis...tapi tahap kerisauan mereka pasti tinggi bile org tersayang xsihat...chewahh...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei