Jun 8, 2009

umur dan pangkat..

at 11:25 AM
Cerita Dari Aku

nak dijadikan cerita, aku tgh la YM ngn seseorang nih... dia ni kalau di ikutkan, sepupu mak aku, that mean makcik aku laa kan..(makcik sedara) umur dia sebaya ngn adik aku, that mean lagi, dia lagi muda la dari aku...(of coz laa lagi tggi dari aku, sbb dalam family, mmg aku kecik molek dan comel)hehehhe...aku panggil dia dgn name dia je...nama dia yani...so, aku panggil yani je laa...aku xde la panggil dia makcik yani, or auntie yani...ermm...masa arwah atuk aku ade lagi, dia slalu marah kalau xpanggil makcik yani, arwah atok (tok ba) cakap, kalau xpanggil camtuh, nnt da besar dah terbiasa panggil yani je, xde title makcik tu haa...

tu yg bawah umor, yang kak lia plak, kakak kepada yani, makcik aku jugak la kiranya, aku panggil kak lia jugak, xde panggil mak cik alia...hehe...padahal dia dewasa 2tahun dari aku... sbb umor lebih kurang, title makcik tu aku dah lupakan, bila dah besar, mmg xbiasa nk pnggil diorg makcik...at least kena la pnggl nama yg glemer, panggil cik yani ke, cik lia ke, mak long lia, maksu yani...hehehe...cam pelik jek...glemer ke??hehehheee...agaknye, diorg pun xsanggup kalau aku panggil diorg camtuh..

yang lagi sorang nenek sedara aku, muda skit dari mak aku, anak dia plak yg paling kecik umor 4 tahun.. kira cam pakcik aku laa...xkn dak 4/5 tahun aku nk panggil pak cik...cam xseswai jek..hurmmm...

tu la dia alkisah umor dan pangkat...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei