Jun 11, 2009

Sweet Skeleton

at 4:06 PM
Cerita Dari Aku

Petang ni..masa aku dok layan2 ngntuk....tetiba ade la sorang mak budak ni bg aku something wierd...(kak yana yang bagi)

Dia bagi aku satu bungkusan ade gambar skeleton warna-warni...

Ni lah dia gambar mende alah tuh...:

Aku tanya kak yana, "ape nih?" dia cakap dia pun xtau, tapi tu gula2, kena cantum dulu baru leh makan...
ermm..wierd..but interesting..membuatkan aku curios nak tau..

Bila bukak je plastik skeleton tu....taa daaaa....

dalam dia cam nih...ade susunan gula2 untuk dicantumkan...macam jigsaw puzzle...mmg menarik...


aku pun memulakan aksi2 saintis aku dengan mencantumkan satu persatu bahagian skeleton yang terpisah tu...chewah...begitu tekun aku buat....(selamat mencuba kepada diri sendiri)


ni aku dah susun bahagian2 yang perlu dicantumkan...mmg menarik...sgt creative la mende alah nih...

ni aku main2 membuatkan skeleton tersebut mencuba pelbagai aksi2 yang xberapa menarik....tetapi pelik...

taa daaaa.....dah siap camtuman skeleton nih.....cute x??


ni plak skleton tu cuba melarikan diri dari meja saintis ku....semasa cubaan melepaskan diri, skeleton tersebut didapati telah tercabut2 tulang temulang gula2 nya itu....



aku lalu menangkapnya kembali...dan tros masukkan dalam plastik skeleton tadi....dan seterusnya aku pinkan kat dinding opis akuuu...hahahahhahaaa...jahat gak aku nih...

Pesanan utk semua : terima kasih sebab menatap gambar yang aku x rotate nih...hahahhaha....memang dengan niat...malas!!!!

Thanx to kak yana sebab beli n beri mende mangarut macam ni dikala aku tgh mengantuk2...

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei