Jun 30, 2009

Senja

at 7:54 AM
Cerita Dari Aku

ahaa...
7.55am - aku tgh makan pagi....nasi goreng+paru goreng+kopi 'o'=yummy...

kol8.30am jup lagi turun dewan ade kursus...

4.30pm hopefully aktiviti kat dewan abis on time or awal time..eheh...

5.00pm bersiap sedia utk punch dengan pantas.. nk jumpa Mrezz...

smlm aku call cikna, dia cakap.berbaloi gak la aku potong rambut...nice kan???ehehhe...dia nak datang KL...nak shopping katenye...shopping???kat KL nak shopping kat mane ek??? ade list...tapi xtau best ke x...

Shopping Mall

ape lagi tugas2 aku ek utk bulan nih...

owhh...tugas bayar hutang....

yeahh...hutang mane leh lupa...xbaik kalau lupa or buat2 lupa...

ape lagi ek...hurmm...
.
.
.
yeah...ice age...1 July...esok...xsabar la...
...
haaa...tetiba teringat...masa naik boat kat sungai melaka...
tourist guide ni cakap camni...
"kita perlu pandang ke depan...perlu jadikan diri kita muda..rasa muda...jgn rasa tua...xbagus...bia rasa sentiasa muda..tapi jgn lebih2...kalau ada yang putus cinta...jgn pergi tempat2 yang akan mengingatkan kepada cerita lama...lupakan..tinggalkan...jgn simpan brg yg ade kenangan xbest..."
dah lah masa tu ala2 senja...aku tros termenung atas bot...betul jugak cakap pakcik nih...
sekarang, aku xingt satu detail pun pasal memori lame..susah nak ingt...cam ilang ingatan skit...eheh...aku naik bot tu kat sungai melaka..bulan lepas....tapi lupa nk smpaikan...so, kepada yang putus cinta...susah nak lupakan, cuba lah jauhi tempat2 atau perkara2 yang akan mendatangkan kesedihan...kuatkan diri...sengih jek...heheheh....bukan semuanya salah kita...kita dah buat yang terbaik...tapi xberjaya...xboleh nak puaskan hati semua org...tapi at least kita dah cuba...sebnarnya kita berjaya wlaupun putus cinta...cuma kita je yang tau, dari aspek mana satu kejayaan tersebut yang kita nmpk/capai...dan sekarang, aku dah boleh tersenyum ikhlas...very sincere right now...yeah....

P/s: miss Mrezz..peace...

2 comments:

cikbedahlaser on June 30, 2009 at 1:54 PM said...

hi...salam kenal...

yupp senyum je....

peace.... :)

pensel on June 30, 2009 at 3:22 PM said...

yupp...salam kenall...mmg..senyumkan jek...

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei