Jun 4, 2009

Selongkar

at 3:41 PM
Cerita Dari Aku

mari kita selongkar tentang saya...

SEPTEMBER
* Sangat bersopan santun & bertolak ansur. ~ saya xpasti
* Sangat cermat, teliti & teratur. ~ saya xpasti
* Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik. ~ kurang tepat
* Pendiam tapi pandai bercakap. ~ btol skit2
* Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati. ~ saya pasti..hehe..
* Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur. ~ saya xpasti..lalalaaa
* Kerja yang dilakukan sangat sempurna. ~ saya xpasti..lalalaaa
* Sangat sensitif yang tidak diketahui. ~ saya pasti..hehe..
* orang yang banyak berfikir. ~ kurang tepat
* Daya pentaakulan yang baik. ~ saya xpasti..lalalaaa
* Otak bijak & mudah belajar. ~ btol skit2
* Suka mencari maklumat. ~ kurang tepat
* Kawal diri dari terlalu mengkritik. ~ saya pasti..hehe..
* Pandai mendorong diri sendiri. ~ saya pasti..hehe..
* Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. ~ saya pasti..hehe..
* Suka sukan, hiburan & melancong. ~ btol skit2
* Kurang menunjukkan perasaannya. ~ TEPAT!!
* Terluka hatinya sangat lama disimpan. ~ SALAH!!
* Terlalu memilih pasangan. ~ saya pasti..hehe..
* Sukakan benda yang luas. ~ TEPAT!!
* Bersistematik ~ saya xpasti..lalalaaa

0 comments:

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei