Jun 29, 2009

My Phone

at 8:25 AM
Cerita Dari Aku

HP aku dah mula menunjukkan simptom2 kerosakan kecil...sound sangkut2...kepantasan respon terhadap keypad telah berkurangan..selalu jek restart sendiri...wirting messages pun problem...slow...sangkut2....memang sengal...tapi masih boleh digunakan..harap dapat bertahan sehingga cukup kos untuk mendapatkan cell yang baru, yang harap2 xrosak...sbb aku ni jenis kasar n xreti jaga barang...mmg HP aku akan cepat rosak kalau aku yg pegang. tapi nk wat camne...dah hp aku, mesti la aku yg pegang....eehehehhee...

2 comments:

noorafzan.blogspot.com on June 29, 2009 at 12:59 PM said...

haha~
sam la kite..
handphone cepat rosak je kalau tangan magic nih pegang..
adeh2..

pensel on June 29, 2009 at 3:51 PM said...

hehehhe...dah nama pun magic...kalau la magic leh tukar model HP dengan sekali petik je kan best...ni magic ke lain...magic dari elok jadi rosak....ehehhee

 

EPISOD PENSIL
Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei